Spillredaksjonen Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 – Må ut med en million for å oppgradere Diablo Immortal-figuren fullt ut Spillere har regnet på lootbokssystemet til Blizzards mobilspill. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg MysticoN Skrevet 6. juni 2022 Populært innlegg Del Skrevet 6. juni 2022 Dette forsto jeg kom da de ikke lanserte i de kloke landene som forbyr slik f***skap. Har selv hørt at det koster tusen vis av dollar men at det var så ille er jo å sette det helt på spissen. Av til kan man lure på om Blizzard bevist går inn for å generere irritasjon og negativ PR. Skuffene å se hva Blizzard har blitt, har ikke brukt ei krone på noe fra Blizzard siden gode gamle Hots dagene og venter vel bare på at de skal bli kjøpt opp slik at noen av deres spill har en mulighet å overleve. 12 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 Vi får se hvor lenge denne galskapen varer https://www.forbrukerradet.no/siste-nytt/loot-boxer-slik-manipulerer-og-utnytter-spillindustrien-forbrukere/ 2 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 Var det dette dere gledet dere til? 2 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 Zedarius skrev (3 minutter siden): Var det dette dere gledet dere til? Ingen har vel gledet seg til diablo immortal. Men har enda et lite håp om at diablo 4 kan bli spillbart. 4 Lenke til kommentar
KristianAG Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 MysticoN skrev: Dette forsto jeg kom da de ikke lanserte i de kloke landene som forbyr slik f***skap. Har selv hørt at det koster tusen vis av dollar men at det var så ille er jo å sette det helt på spissen. Av til kan man lure på om Blizzard bevist går inn for å generere irritasjon og negativ PR. Skuffene å se hva Blizzard har blitt, har ikke brukt ei krone på noe fra Blizzard siden gode gamle Hots dagene og venter vel bare på at de skal bli kjøpt opp slik at noen av deres spill har en mulighet å overleve. Microsoft kjøpte opp Blizzard i januar for 68 milliarder dollar. Venter bare på å få godkjent kjøpet. 5 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 Lootbokser er djevelen selv etter min mening. En ting er når man feks har klart ett quest og det dropper en kiste med random loot, men at det skal måtte betale i store dyre dommer for å ha en nåla i høystakken sjanse til å finne noe ok loot henger ikke på greit. La oss heller komme tilbake til spill som koster penger med en kort demo eller ett abonnement som er fornuftig priset. Håper Norge også kaster seg på forby lootboks loven, jo flere land som gjør det vil tvinge spillselskaper til å droppe det mer og mer. 4 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 Og folk hater på EA for fifa og bf. Dette er langt verre. 4 Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 At ikke folk bare kan ha et snev av fornuft og gi faen i dette spillet. Stem med lommeboka og ikke gi det en krone! 2 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Duriello Skrevet 6. juni 2022 Populært innlegg Del Skrevet 6. juni 2022 "Do you guys not have creditcards?" 🤨 13 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 (endret) OC-Freak skrev (På 6.6.2022 den 11.09): Zedarius skrev (På 6.6.2022 den 11.05): Var det dette dere gledet dere til? Ingen har vel gledet seg til diablo immortal. Men har enda et lite håp om at diablo 4 kan bli spillbart. Jeg synes Diablo Immoral's gameplay er ganske decent, men hele greia ødelegges jo av de konstante påminnelsene om å bruke ekte penger. De kunne ha valgt å tone dette ned litt, men valgte å gjøre det motsatte. Spiller Diablo 2: Ressurrected jeg - helt glimrende! Og ja, jeg håper virkelig at Diablo 4 blir bra .. de kan jo bare prøve seg .. Endret 10. juni 2022 av rebjorn 3 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 Activision blizz har falt like hardt som Arthas gjorde. Kommer ikke til å kjøpe spill fra de mens de holder på sånn. Får være gamepass only 3 Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 Var en kjapp avinstallasjon det her gitt. Skjedde med en gang jeg så andre spillere i byen. Største nedturen noensinne. 3 Lenke til kommentar
Outlier616 Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 $110.000 eller 10 år å geare én karakter. Per sesong. Med andre ord umulig uten å betale. Nye Blizzard er woke. Woke to the possibility of new business. 1 2 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 OC-Freak skrev: Zedarius skrev (3 minutter siden): Var det dette dere gledet dere til? Ingen har vel gledet seg til diablo immortal. Men har enda et lite håp om at diablo 4 kan bli spillbart. https://www.gamer.no/artikler/desse-spela-gler-vi-oss-til-i-juni/514938 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 Kom ikke å klag. Når dere laster ned dritt (Såkalte mobil"spill" så får dere dritt tilbake! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 kremt skrev: Og folk hater på EA for fifa og bf. Dette er langt verre. Dette er ikke værre enn ea sport fifa. Begge er like kriminelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå