krøllx Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Takk for et flott fototreff på Ringve museum! Det var hyggelig å treffe dere alle igjen 😊 Ringve botanisk hagen er på sitt vakreste nå, med et mangfold av fargerike planter og blomster. Noen av mine bilder: 1 Liljekonvall 2 Liljekonvall 3 Linjer 4 closeup filter 5 Linjer 6 ICM 7 Innrammet 8 Hagesildre 9 Knopper 10 Forglemmegei 11 Stamme 12 Livets tre i grønn drakt 13 Livets tre monokrom 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 (endret) Nydelige bilder krøllx - og det var veldig hyggelig å møte dere igjen. Ser jeg skulle tatt med macro-objektivet. 1.Taraxacum fnokk 2,Primula 3.Primula auricula 4.Også planter... 5.Euphorbia epithymoides - Vårvortemelk 6.Insektshotell 7.Saxifraga x arendsii - hagesildre 8.Meconopsis betonicifolia - Blå Valmuesøster 9.Speiling - Ringve Resten av bildene ligger i et album på Flickr: https://flic.kr/s/aHBqjzSTRk Endret 5. juni 2022 av RandiA ortografi 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 (endret) Takk alle for et veldig hyggelig fototreff! Det var lenge siden så mange kunne bli med. Flotte bilder. Vanskelig å velge favoritter, men liker spesielt: krøllx nr 4 (fine fargetoner), 5 (flotte former, detaljer og S&H-toner),6, 11 og 13. Randi nr 1, 3 (fine farger og detaljer) og 9. Noen av mine bilder: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. . Endret 6. juni 2022 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 Utrolig flotte, kunstneriske bilder Helena - her har jeg nok noe å lære - spesielt med diffuse bakgrunner. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 Tusen takk Randi! Fint at du kunne bli med. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 HelenaN skrev (9 timer siden): Tusen takk Randi! Fint at du kunne bli med. Ja, var riktig fint å treffe dere igjen - men jeg ser jeg ligger langt etter med bilde-kvalitet nå. I dag gikk jeg forresten Nidelven-stien fra Tempe til Øvre Leirfoss - og du verden, der var det mange fine motiver, store forandringer siden sist jeg gikk der. (Men jeg fotograferte ikke så mye, det var en trenings-tur) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Det var hyggelig å treffe dere igjen! Vi har jo vært på Ringve alle sammen, men jammen blir resultatene forskjellige. Jeg liker så godt "drømmescenariene" til både krøllx og Helena, og Randi fanger det vakre - og får med navnene! Noen få bidrag fra meg også: 1. Akeleiefrøstjerne 2. Djingle bells 3. Gress 4. Trådpeon 5. Tynne greier 6. Stikkende greier Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Det var riltig lekkert Linda - kjekt å møte dere igjen, man trives sammen folk med felles interesser. (Var Nidelvenstien fra Tempe til Øvre Leirfoss i går - sannelig mye å fotografere der - mange forandringer siden sist) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. juni 2022 Del Skrevet 10. juni 2022 Fine bilder Linepusle! Liker alle, men spesielt nr 3 Gress. Stilig, nesten abstrakt bilde, med fine linjer, mønster og toner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå