Liink93 Skrevet 4. juni 2022 Del Skrevet 4. juni 2022 God kveld godtfolk, Jeg har ett noe spesielt problem, der jeg er på utkikk etter en reciver. Denne må ha følgende funksjonalitet: AUX/RCA utgang Bluetooth tilkobling HDMI utgang RJ45 kontakt for internett tilknytning. Dette er noe jeg ikke veit noe om, så står på bar bakke. Alle forslag taes imot med takk! På forhånd takk for svar, og igjen god kveld! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. juni 2022 Del Skrevet 4. juni 2022 Er bluetooth den eneste inngangen du MÅ ha? Hvor mange HDMI-innganger? Hva skal den kobles til? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 prisklasse og hva skal kobles til , tenker komponenter og høyttalere ? Lenke til kommentar
Liink93 Skrevet 5. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2022 sedsberg skrev (22 timer siden): Er bluetooth den eneste inngangen du MÅ ha? Hvor mange HDMI-innganger? Hva skal den kobles til? Bluetooth skal brukes til å koble til tlf, pc etc for musikk. Trenger bare 1 HDMI utgang,. Lenke til kommentar
Liink93 Skrevet 5. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2022 Mato skrev (10 timer siden): prisklasse og hva skal kobles til , tenker komponenter og høyttalere ? Har ikke noe spesifikkt budsjett. Planen er at reciveren skal: - RCA/AUX ut for høytallere - hdmi ut for tv - rj45 For internett tilgang - Bluetooh for tilkobling av tlf, laptop, tablet etc Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 så du skal en en forsterker som ikke skal drive høyttaleren ? da trenger du PRE out på de kanalene du planlegger og bruke. jeg ville styrt klar av Bluetooth, men det kommer standard på det meste i dag, men det er som regel støtte for en tilkobling , og vi vet alle hvor samarbeidsvillig blåtann er til og bytte tilkobling . hva skal netverks tilgangen brukes til ? du har meget udefinerte ting du leter etter, og helst høres det ut som du trenger et mixebord og ikke en reciver. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 Har du per i dag aktive høyttalere eller effektforsterker som dette skal brukes mot? Hvilke produkter snakker vi om her? Du sier 1 HDMI-utgang, men hvor mange innganger trenger du? Er det her eksempelvis AppleTV e.l., tv-dekoder, spillkonsoller og annet som skal kobles til receiveren? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 (endret) kan og nevne av mange recivere per i dag har egene apper for vanlig musikk streaming apper. har du behov for og sende lyd i noen spesiele formater eller er stereo alt du trenger Endret 6. juni 2022 av Mato Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 De fleste receivere i dag har trådløs eller lan inngang for Internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå