Gå til innhold

Undersøkelse: Nordmenn flest betaler for musikkstrømming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Gikk selv over til YouTube Music Premium for en stund siden og har ikke sett tilbake på Spotify. En av fordelene er at prisen er den samme som hos Spotify men du får i tillegg reklamefri Youtube.. synes det er en ganske grei deal og da får føler jeg at jeg får mer for pengene. 

Er veldig fornøyd med "miksene" som automatisk blir generert og de treffer generelt bedre enn det Spotify gjorde. De bruker nok også mer kilder for å finne ut akkurat hva du liker men jeg importere også en del av spillelistene mine fra Spotify. 

Har forøvrig betalt for musikken på Spotify siden jeg gikk på videregående som nå begyner å bli noen år siden. Har også sluttet å bruke de mer fyfy tjenestene for film og da jeg ser at de streamingtjenestene jeg har tilgang til dekker behovet mitt. Og i blant leier jeg filmer på Viaplay/Apple TV+. 

Jeg synes det er litt dumt at det er så mange streamingtjenester da det fort blir dyrt å betale for flere hele tiden. Men man kan vel ikke kreve alt heller. Jeg mener det er svært liten grunn i dag til å piratkopiere. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...