Mekkeren Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 skal ha nye telefon snart siden min gamle 3330 er dårlig blitt. jeg MÅ ha en med Mp3 spiller og helst lang batteri levetid, radio og kamera hadde også vært kjekt. siden Nokia N-gage har både Radio og Mp3 avspilling så denne helt topp ut for meg. men har denne bra batteri levetid? antall dager/timer? har hørt at den skal ha dårlig levetid. de spillene bryr jeg meg ikke om, kommer kun til bruke den til musikk lytting og ringe, sms. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Vil tro det er mulig å få 3650 billigere og den har alt n-gage har Lenke til kommentar
beh Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hvis du har "vokst" fra 3300 men liker Nokia menyer og funksjon så synes jeg at du skal ta en kikk på noen av følgende: Nokia 6230 Nokia 7600 Alle ovenfor nevnte telefoner ligger noen måneder frem i tid. Jeg for min del klarer meg utmerket godt uten Series 60 (menyen på Siemens SX1, Nokia 3650, 3660, N-Gage, 7650 og 6600), men de telefonene kan også spille MP3 (bare N-Gage og SX1 i stereo) Hva er det som er gått i stykker på din 3300? Hvis det er kontakten til headsetet som er dårlig er det bare å levere til reparasjon og klage. Jeg fikk ny telefon i forrige uke pga. kontakten. Går den istykker igjen får de fikse det på annen måte. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Vil tro det er mulig å få 3650 billigere og den har alt n-gage har ikke radio og steriolyd. og bedere skerm har n-gage også. dessuten kan man spille N-gage spill. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Vil tro det er mulig å få 3650 billigere og den har alt n-gage har ikke radio og steriolyd. og bedere skerm har n-gage også. dessuten kan man spille N-gage spill. N-Gage har nøyaktig den samme skjermen som 3650. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Hvis du har "vokst" fra 3300 men liker Nokia menyer og funksjon så synes jeg at du skal ta en kikk på noen av følgende:Nokia 6230 Nokia 7600 Alle ovenfor nevnte telefoner ligger noen måneder frem i tid. Jeg for min del klarer meg utmerket godt uten Series 60 (menyen på Siemens SX1, Nokia 3650, 3660, N-Gage, 7650 og 6600), men de telefonene kan også spille MP3 (bare N-Gage og SX1 i stereo) Hva er det som er gått i stykker på din 3300? Hvis det er kontakten til headsetet som er dårlig er det bare å levere til reparasjon og klage. Jeg fikk ny telefon i forrige uke pga. kontakten. Går den istykker igjen får de fikse det på annen måte. Har sett de to der før, de har ikke ankommet butikker ennda og dessuten så syns jeg ihvertfall den ene er litt stygg, men den nokia 6230 telefonen så grei nok ut. håper ikke den blir altfor dyr. tenkte og bruke rundt 3-3.500.-kr på ny telefon. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 N-Gage har nøyaktig den samme skjermen som 3650. Lik oppløsning og like mange farger,men N-gage sin er hakket bedere(ironsik nok) og se bilder på Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 N-Gage har nøyaktig den samme skjermen som 3650. Lik oppløsning og like mange farger,men N-gage sin er hakket bedere(ironsik nok) og se bilder på Kan du dokumentere dette? Samtlige tester jeg har lest pluss mine egne fysiske mål av skjermene tilsier at de er nøyaktig like store. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Vil tro det er mulig å få 3650 billigere og den har alt n-gage har ikke radio og steriolyd. og bedere skerm har n-gage også. dessuten kan man spille N-gage spill. hva får deg til å¨ikke tro at det er radio på ann? Via Gprs vell Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hehe, radio via GPRS er jo så billig ;-) -Heiper- Lenke til kommentar
zaico Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Vil tro det er mulig å få 3650 billigere og den har alt n-gage har ikke radio og steriolyd. og bedere skerm har n-gage også. dessuten kan man spille N-gage spill. 3650 kan også spille n-gage spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå