Gaea Skrevet 19. juni 2022 Del Skrevet 19. juni 2022 vidor skrev (På 4.6.2022 den 17.47): Ikke bruk Plumbo. Prøv med Mundin som proffene bruker som er mye bedre en puveret til Plumbo. Kan være at dette er nok til å utbedre dette uten å begynne å skru opp ting. Edit: Etter at jeg byttet ut Plumbo med Mundin har jeg veldig sjeldent trengt å fikse tette sluker og vasker. Eneste jeg bruker det til normalt er å smøre avløpende sånn at de holder seg funksjonelle. Har av og til opplevd av toalettet går midlertidig tett, men har begynt å skylle ned etter hvor mye som er i det, så det kan bli et par ganger i løpet av en "økt", men så holder det også til at det ikke går tett lengre. Støtter bruk av Mudin ja! Samme erfaring som deg med det. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 Hadde en flaske stående ubrukt så jeg tok å veide den. Den veier hele 1,45 Kg (inkl flaske) for 1 liter. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 Ja, det er litt av poenget. Så det synker ned til proppen og løser opp denne, i stedet for å flyte over. Det vil jo nødvendigvis være en del vann der, siden det er tett. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 Vet du hvordan Heavy Gel er i forhold ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå