Høyland Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 spm 1: Har et kort som støtter agp x8 HK mitt støtter kun x4 Da jeg sjekket om hva den stod på så var den på (bios) x2 satt den opp til x4 Har dette noe stor forskjell i ytelse i forhold til 2x ? spm 2: Skjermkortet mitt har 128 mb ram. (Geforce 4 4200ti agp X8) Så at d går ann å sette opp 256 mb til kortet i biosen. Bør jeg gjøre dette? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Du merker ganske stor forskjell fra 2 til 4 x agp, men ikke fra 4 til 8, og den størrelsen du snakker om i biosen er bare aperture size. Den burde stå på det samme som antall MB ram du har på skjermkortet (har hørt flere som sier det dobbelte eller halvparten, har selv best erfaring med samme størrelse). Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 hepp. svar til spm 1: du mister så og si INGEN ytelse ved å ha 4x agp istedet for 8x agp. spm 2: nei. har ikke kortet ditt 256mb's, ikke sett det på 256mb's. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå