Gå til innhold

Trenger litt hjelp med Operation Flashpoint

Anbefalte innlegg

har kjøpt dette spillet for ca.14 dager siden og liker det veldig godt, men jeg har store problemer med å klare å komme meg gjennom "Guardian" der jeg skal eskortere en konvoy til en flyplass.

kan noen gi meg noen tips til hvordan jeg skal gjøre det. på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-08 23:51, lind skrev:

har kjøpt dette spillet for ca.14 dager siden og liker det veldig godt, men jeg har store problemer med å klare å komme meg gjennom "Guardian" der jeg skal eskortere en konvoy til en flyplass.

kan noen gi meg noen tips til hvordan jeg skal gjøre det. på forhånd takk

Ja, du må alltid passe på at konvoien ikke er for langt bak deg og heller ikke for nærme. :wink: Det sa deg mye tenker jeg........

Jeg prøver igjen:

Det jeg gjorde var at ettersom jeg ble drept en del ganger så lærte jeg også i hvilke områder FI holdt til. Da stoppet jeg noen hundre meter før det og organiserte et angrep.

Når vi var ferdig med angrepet passet det at konvoien kom kjørende. Da stoppet du den der, for så å kjøre et stykke i forveien.

Lenke til kommentar

Som Jarlew sa, så er det beste å stoppe konvojen, kjøre noen 100 meter for å sjekke at det er klart.

Kalle opp konvojen slik at den kommer til deg også stoppe den for så å kjøre videre for å sjekke at alt er klart osv osv helt du er i mål. Litt tricky brett

, og kanskje litt kjedelig, men man jo igjennom d.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...