Gå til innhold

Warcraft III - TfT Spørsmål.

Anbefalte innlegg

Hallo eg pleier og bruke Dark Ranger, og når du får ho i Level 6 kan ho som kjent ta over folk, også arbeidere. Visst du er Night Elf eller Orc hva er dei beste folka og bygge visst du er Nelf Elf eller Orc ? Er det lurt og bygge Knights eller Griphon Ryder visst du er Night Elf og tar over ein Human arbeidder. Nokon som veit noko bra ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, blir litt mye theorycraft i dette, men det er det jo i det du sier fra før av, så DENNE tanken tenner jeg på:

Skaff PotM som andrehelt, guff på med Trueshot.

Skaff bjørner, et par du kan bruke som meatshield og roare med.

Skaff kodo, med oppgraderte wardrums.

Dytt på med masse archere og noen chims.

Da gjør de sikkert en pen haug skade. :)

Klarer du også å skaffe innerfire er jo helheimr løs. :D

Edit: møkkasensur.

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar
Hehe, hvis de tar litt tid så har du jo alltids en god gammel klassiker, i alle fall hvis ikke motstanderne er HU;

God gammel turtling tar motet fra de fleste. :devil:

(Turtling = bygge seg inne med millioner av tårn rundt seg.)

nehei! /me har hatt fire slike kamper - vunne alle sammen (fienden som bygde seg inne)..

Eg kaller det å beskytte seg til tap. Angrep = beste forsvar ;)

Lenke til kommentar

mm, går ut ifra at du ville slått han jeg spilte mot som hadde MINST 1000 tårn? tettitett bygd, og slik at jeg ikke kom til uten å måtte utsette tinga mine for fire.

kan ikke bevise det, fordi jeg quitta spillet av frustrasjon, ville helst glemme det så fort som mulig.

må selvfølgelig være med billige orc-tårn som har very fast attack og 80 i range.

veldig lange spill BLIR sånn, og da hjelper det ikke om du har en hær full av dragonhawks.

Lenke til kommentar
mm, går ut ifra at du ville slått han jeg spilte mot som hadde MINST 1000 tårn? tettitett bygd, og slik at jeg ikke kom til uten å måtte utsette tinga mine for fire.

kan ikke bevise det, fordi jeg quitta spillet av frustrasjon, ville helst glemme det så fort som mulig.

må selvfølgelig være med billige orc-tårn som har very fast attack og 80 i range.

veldig lange spill BLIR sånn, og da hjelper det ikke om du har en hær full av dragonhawks.

klar over at det er vanskelig, og dei hadde seriøst fyllt opp halvparten av en 8v8 map (husker ikkje vilken though) med tårn (orcetårn seff)..

Vi tømte _alle_ gruvene på mapet - og klarte såvidt å åle oss inn med 2x far seer med earthquake og en paladdin som kunne heale mens vi blei skada av tårna vi tok :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...