san Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 noen kan forklare som sølvlodding kan hvor mye trykk? g jeg vil nstaller tilhengerfest til min bil. jeg har ikke vanlig sveising og jeg lurer på kan jeg lodding tilhengerfest med sølvlodding? jeg har sølvlodd, koperlodd, messinglodd og aluminiumlodd også. og hva anbefaler ?? Lenke til kommentar
san Skrevet 2. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) ja, lodding tilhengerfesten til bil Endret 2. juni 2022 av san feil sendt Lenke til kommentar
san Skrevet 2. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2022 Gjest Baardsen skrev (2 minutter siden): Superlim? ja Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Du kan ikke lodde på ett hengerfeste nei.. 1 Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 33 minutes ago, san said: noen kan forklare som sølvlodding kan hvor mye trykk? g jeg vil nstaller tilhengerfest til min bil. jeg har ikke vanlig sveising og jeg lurer på kan jeg lodding tilhengerfest med sølvlodding? jeg har sølvlodd, koperlodd, messinglodd og aluminiumlodd også. og hva anbefaler ?? Nei, du kan ikke lodde på et hengerfeste på noen som helst måte Lenke til kommentar
neglesprett Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 det må være typegodkjent feste, CE feks. ikke tillatt å mekke noe selv 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå