JuZt3r Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 heihei. jeg sitter her å whiner om dekorasjon rundt aterm. kjører fluxbox (om det har noe å si) jeg har lest litt rundt, streva i flere timer. med å prøve å fjerne dekorasjon rundt aterm. Det jeg mener med dekorasjon er kantene, og hvis det går lukk, minimer og maximer eller hva den heter. hvis noen vet hvordan jeg fjerner det så hadde det vært helt flott. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hei Du lager en fil som du kaller Apps i mappa ".fluxbox" Du åpner Apps med f.eks pico og skriver [app] (aterm)[Deco] {NONE} [end] Og lagrer. Da skal du få en "rammeløs" aterm. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) så utrolig digg. takker og bukker. men er det mulig, å bare få et aterm vindu uten dekorasjon? altså, jeg vil ha irssi-atermen min uten dekorosjon. men, jeg kan nok leve med dette også. Endret 11. januar 2004 av JuZt3r Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) prøv å legge til -bl som argument. Edit: funker med nyeste atermen som ligger i portage iallefall. {root@snorkel:~}# ACCEPT_KEYWORDS="~x86" emerge -p aterm These are the packages that I would merge, in order: Calculating dependencies ...done! [ebuild R ] x11-terms/aterm-0.4.2-r5 Altså, versjon 0.4.2-r5. Endret 11. januar 2004 av sim Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 [exec] (Aterm) {aterm -rv -tr +sb -bl -fade 50 -sh 60 -fn -*-*-*-*-*-*-12-*-*-*-*-*-*-* -vb -sl 250 +ls} den bør gi deg en grei aterm /Dozer Lenke til kommentar
moesen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 så utrolig digg. takker og bukker.men er det mulig, å bare få et aterm vindu uten dekorasjon? altså, jeg vil ha irssi-atermen min uten dekorosjon. men, jeg kan nok leve med dette også. Skjønner ikke helt hva du mener uten dekorasjoner hvis det ikke var uten "ramme" du mente... Lenke til kommentar
ratix Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Hei! åpne "keys" fila som ligger .fluxbox mappa di med en editor, der legger du til denne linjen på slutten av fila: Mod1 Q :ToggleDecor lagre og restart fluxbox, nå kan du slå av og på vindusdekorasjon med alt+q [b]edit:[/b] Q kan erstattes med en annen bokstav Endret 13. januar 2004 av RatiX Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Ja, den var jo helt flott. takker og bukker for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå