Unglar Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Jeg har laget en liten fisk til en side. Syns selv at den ble litt mørk, og er ikke helt fornøyd med fargene. Kanskje dere har noen forslag Vil gjerne høre hva dre syns, kom gjerne med konstruktiv kritikk og forslag til endringer. Takker for alle svar EDIT: Link http://a.1asphost.com/Unglar/bilde.htm Endret 11. januar 2004 av Unglar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Link? (ja, det er lett å glemme, men nokså viktig...) Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 ><----:> For en pen fisk, men kanskje litt i enkleste laget. -ole Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Er du forresten klar over at avararen din vises slik hos meg; Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) etter stort press har jeg valgt å legge ut linken også http://a.1asphost.com/Unglar/bilde.htm EDIT: Er du forresten klar over at avararen din vises slik hos meg; nei, d er ikke sånn hos meg Jeg hater hosten min! Endret 11. januar 2004 av Unglar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) HOTLINKING NOT ALLOWED! WWW.1ASPHOST.COM 100MB free web hosting Vurdert å skifte host kanskje? EDIT: Det er altså dette som kommer opp når jeg trykker på lenken. Endret 11. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Skal det forestille fisken din? Så mest ut som avataren din, men kan jo være noe galt med skjermen min Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Nå tror jeg alt skal funke, endelig http://a.1asphost.com/Unglar/bilde.htm Grunenn til at jeg ikke skifter host er at jeg må ha støtte for asp, og jeg kjenner ingen bra hoster med d Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 funker denne??? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 nå ser det ut til at den funker ja! så ikke så værst ut den der... men satyrium kommer kanskje snart og sier at du ikke skal ha mørke farger men jeg synes i hvertfall den var feet, og den kan helt sikkert bli kjempe bra! vil se en html-versjon med mouseover o.l. snart da! Stå på Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Den var tøff den. Mangler kanskje litt kontaster da. Det der reklamegreiene i bunnen ødela hele synet mitt, så jeg klarer ikke kommentere mer akkurat nå. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Fin den, men jeg gleder meg til å se deg kode den diagonale linja i tekstboksen... Endret 11. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 fin den!! men har du to menyer? en på siden og en over? eller er det på siden bare bilder? Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 takk for tilbakemelding den menyen på siden skal bli en slags undermeny. Der man kan legge til innlegg under forumet f. eks. Knappene er ikke endelige, de kommer jeg til å endre, i hvertfall legge på nye tegninger. Hvordan jeg skal kode d lurer jeg også litt på. Jeg har begynnt, og har vel kommet til at jeg må lage en egen scrollbar av noe slag, kanskje med javascript elelr noe. Kanskje noen har en ide om hvordan dtte kan gjøres Polecat: har du noen ide til hvordan jeg kan få inn litt kontraster?? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Polecat: har du noen ide til hvordan jeg kan få inn litt kontraster?? Å lysne opp, bare bittelitt, på alt som er rundt innholdramma ville nok gjøre susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå