Spillredaksjonen Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Desse spela gler vi oss til i juni Denne månaden blir det demmonarr, fotball og frenetisk action. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Diablo: Immortal... Stor fan av diablo siden 1`n. Men det mobilspillet er det ikke snakk om at jeg kommer til å røre. 4 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Hvem av dere er det som gleder dere til diablo immortal? Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Diablo Immortal. jeg har sett på det idag, et horribelt oppgulp av kosmetiske proposjoner! Blir sikkert populært for folk som liker mobil spill, for de er i en gruppe for seg selv, virkelig. Lenke til kommentar
Curuion Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Prøvde Diablo på mobilen idag, men meh.. Får bare ikke til å like det med alle mikrotransaksjoner osv.. Tror det har kunna funka bra uten mtx da, for det er noe der. Synd mobil spill ikke taes seriøst, kunne egentlig vært en bra spill konsoll. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 WigNut skrev: Diablo: Immortal... Stor fan av diablo siden 1`n. Men det mobilspillet er det ikke snakk om at jeg kommer til å røre. Lastet det ned her om dagen, noe av de beste jeg har spillt på mobil. Mye bedre en Diablo 1 hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå