Gjest Baardsen Skrevet 1. juni 2022 Del Skrevet 1. juni 2022 Hvordan gikk det egentlig med overgangen fra plast til papir? Jeg synes plast var mye bedre ihvertfall hva angår sugerør. Sjokomelken smaker ikke like godt lengre, det bare funker ikke på samme måten. De trebestikkene fra varmdisken fliser opp og jeg får frysninger av trebestikk, æsj...pfyshj. Plastposer har blitt ganske dyre også så har begynt å bruke de grønne kiwi posene. Flaskepanten har også gått opp en del, før var det ingen som gadd, nå er alle obs på å få tilbake panten. Vet ikke hvordan det ligger an med papirproduksjonen på verdensbasis men man skal vel ha det til at krigen gjør at det blir dyrere med papir også nå. Det var vel noen som opplevde mangel på toalettpapir men vet ikke hvor reell den situasjonen var. For min del så synes jeg det er teit at det ikke selges plastsugerør lenger. Vet ikke hvordan det er med andre ting, kanskje du har noe å komme med? Lenke til kommentar
SuperKrokodille Skrevet 1. juni 2022 Del Skrevet 1. juni 2022 Du får starte en illegal bule, en slags speakeasy, der du og andre likesinnede kan drikke sjokolademelk av plastsugerør. 1 Lenke til kommentar
Gjest Baardsen Skrevet 2. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) 8 hours ago, SuperKrokodille said: Du får starte en illegal bule, en slags speakeasy, der du og andre likesinnede kan drikke sjokolademelk av plastsugerør. Jeg var faktisk innom det lokale Tine meieriet for et års tid siden for å klage på et av deres produkter. Fyrn som tok imot meg syntes sikkert synd på meg og ga meg 5-6 sjokomelk...og i farta nevnte han at dette var et nytt produkt med papirsugerør som var til utprøving. Du verden hvor skuffet jeg ble etter å ha smakt på de nye varene. Tine satte faktisk ned prisen på sjokomelk en kort periode etter papirsugerør-lanseringen for så å skru opp prisen til normalnivå en kort stund senere. Flaks at det selges 1 liters sjokomelk med drikketut. Endret 2. juni 2022 av Gjest Baardsen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå