thomas81 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) sliter litt med å brenne på "that's write 4x dvd-r" som komplett selger... den kommer til 4%, så stopper den med feilmeldingen "Terminated with errors, Error -10 at Sector 16 - Disc read error . Command:2A Sense:03 ASC:73 ASCQ:03" noen andre som har problemer med Thats write på nec-brenneren? btw: jeg brenner med Veritas RecordNOW DX Endret 11. januar 2004 av thomas81 Lenke til kommentar
N_R Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 sliter litt med å brenne på "that's write 4x dvd-r" som komplett selger... den kommer til 4%, så stopper den med feilmeldingen "Terminated with errors, Error -10 at Sector 16 - Disc read error . Command:2A Sense:03 ASC:73 ASCQ:03"noen andre som har problemer med Thats write på nec-brenneren? btw: jeg brenner med Veritas RecordNOW DX ...på 2x går det bra å brenne hos meg, men det betyr ikke at plata funker. Blir veldig ofte feil på slutten av plata. Hos meg funker ca halvparten, det er med offisiell 1.09 firmware. Så selv om Verbatim er dobbelt så dyre så er det faktisk et bedre valg, jeg har helt gitt opp That's write, Princo og de andre billigmerkene. Andre har visst bra suksess med Ritek fra bl.a. brenner.no, søk litt så finner du postene. Lenke til kommentar
Wave Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hm.... jeg brenner greit That's write på 2x, men 1300'en vil ikke brenne de på 4x. Ikke hatt feil på de 10 jeg kjøpte. Men det er jo ganske lite. Bruker CloneDVD for det meste, eller i kombinasjon med DVDFab. Princo har jeg laget hauger med vellykkede kopier med, men også en del "coasters". Kan brenne 10-15 velykkede, og så plutselig blir det 3-4 feil på rad. Mulig det er programmet du bruker, eller noe med konfigurasjonen ellers som lager krøll. Billige plater har høyere feilprosent, slik er det bare. Men de er litt bedre enn sitt rykte mener nå jeg. Ellers er Traxdata gode plater etter min mening, litt billigere enn Verbatim også. Men har tenkt å prøve Ritek, mange som skryter av de. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Litt på kanten av diskusjonen, men jeg heller mot å tro at det er firmware'n. Jeg har selv en 1100, og har brent ut ihvertfall 50 That's Write på 4x, både dvd og programmer, og har ikke hatt en eneste feil - hverken under brenning eller ved senere playback. Er storfornøyd med platene. Nå er Verbatim sine printbare 4x kommet under 200 lappen for 10 stk, så jeg kommer nok til å skifte over etterhvert - men det er ikke fordi TW er dårlig, bare fordi Verbatim er bedre+printbare. Lenke til kommentar
eberland Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Fikk også feil på That's write DVD-R på 4x. Prøvde ikke 2x - byttet heller inn i DVD+R. De funker fint på FW1.09. Lenke til kommentar
Hedda Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Etter å ha oppdatert firmware til 1.09 brant jeg igår 2 dvd'er uten problem 4x Bruker Nero Lenke til kommentar
albe Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Du kan bruke en hacket firmware som bl.a klarer flere billigere plater. http://www.herrie.org/ Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Litt på kanten av diskusjonen, men jeg heller mot å tro at det er firmware'n.Jeg har selv en 1100, og har brent ut ihvertfall 50 That's Write på 4x, både dvd og programmer, og har ikke hatt en eneste feil - hverken under brenning eller ved senere playback. Er storfornøyd med platene. Nå er Verbatim sine printbare 4x kommet under 200 lappen for 10 stk, så jeg kommer nok til å skifte over etterhvert - men det er ikke fordi TW er dårlig, bare fordi Verbatim er bedre+printbare. OBS!!!! DVD+R platene som du snakker om er mye bedre enn de DVD-R platene som det snakkes om i denne diskusjonen. Lenke til kommentar
aSADAS Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Noen som har erfaring med avspilling av dvd-filmer med that's write dvd+r plater til xbox. Er det en spesiell firmware, fart, et platemerke, program eller noe annet å anbefale? Lenke til kommentar
msh Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Det ser som det er bare problem med Nec sin brenner.På min pionner brenner kan jeg brenne de platene helt opptil 4x hatighet,uten at jeg får noe feil. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 ...skal dog nevnes at pioneer er langt bedre (og dyrere) brennere en NEC..... Så det skulle bare mangle at resultatet er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå