Snowleopard Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 kremt skrev (10 minutter siden): Hva er lineær tv? TV etter et fast sendeskjema, hvor programmer kommer etter hverandre som punkter på en rett linje. Akkurat slik de tradisjonelle TV-kanalene tilbyr. Og til motsetning fra det å se på TV via streaming, der du selv velger hva som skal sees når det passer deg. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 Lineær TV har nok i stor grad utspilt sin rolle, og er vel nærmest på life-support nå. Når generasjonen som er vant med dette er under torva vil de som holder på med dette og som ikke har tilpasset seg være passé 1 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 Jeg vet godt hva det er, men samtidig vet jeg ikke hva det er. Hvorfor dette eksisterer fortsatt og folk sitter hver dag og ser på propaganda er jo hel utrolig. 1 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 Har tilgang på TV2 Play, og brukte den både før og etter det forsvant fra Altibox, så savner det ikke via Altibox da jeg føler play dekker det meste bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå