smoke Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 HM. skal kjøpe meg Nokia6600 men er usikker på hvor! KJøpe på nettet? eller blir det da Problemer med service. Eller er det ingen som hatt såpas store problemer med den? Eller kjøpe i butikk for nesten 1000kr mere? Og da få mulig hetten til og enkelt kunne levere den iN? PLZ svar fort! Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Kjøp på Komplett! De har 3 år service. Er det noe galt, sender du den tilbake så får du den reparert igjen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Vel, i likhet med de andre "proffene" her på forumet, så kjøper jeg varene mine på www.mpx.no En butikk som jeg faktisk nesten har enda bedre erfaring med er www.telebutikken.no Telebutikken har en sinnsyk service. MPX har også god service. Kjøp mobilen en av de to stedene. Der hvor det er billigst, selvsagt Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 ta vare på pakkelisten så gjelden den som garanti, og du kan da levere den inn hos ett verksted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå