Spillredaksjonen Skrevet 31. mai 2022 Del Skrevet 31. mai 2022 – Diablo Immortal vil ikke lanseres i Nederland eller Belgia på grunn av lootboksforbud Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Outlier616 Skrevet 31. mai 2022 Del Skrevet 31. mai 2022 Lootboksforbud? Plyndreboksforbyd? 4 Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 31. mai 2022 Del Skrevet 31. mai 2022 Outlier616 skrev: Lootboksforbud? Plyndreboksforbyd? Fantastisk ordbruk! Jeg digger det. 1 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 31. mai 2022 Del Skrevet 31. mai 2022 Håper flere følger etter Nederland og Belgia. 8 Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 31. mai 2022 Del Skrevet 31. mai 2022 Outlier616 skrev: Lootboksforbud? Plyndreboksforbyd? "Loot" I Lootbox refererer nok til substantivet, ikke verbet, så det må I så fall bli plynderboksforbud? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. mai 2022 Del Skrevet 31. mai 2022 Dette er nok Activision Blizzard som taper stort på. Både Belgia og Nerderland er ganske store marked når det kommer til gaming så dette taper de nok mye på. Kajac skrev (4 timer siden): Håper flere følger etter Nederland og Belgia. Håper jeg og. Er i grunnen skuffet over hvordan vi i Norge har håndtert det og jeg mener vi også burde forby det. Får håpe EU etterhvert forbyr lootboxes. Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 31. mai 2022 Del Skrevet 31. mai 2022 Fan siden diablo 1 kom ut. Dette spillet kommer jeg rett og slett ikke til å kjøpe da det er et mobil spill. Støtter ikke det. 1 Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 1. juni 2022 Del Skrevet 1. juni 2022 (endret) Nicci NO skrev (15 timer siden): Outlier616 skrev (21 timer siden): Lootboksforbud? Plyndreboksforbyd? "Loot" I Lootbox refererer nok til substantivet, ikke verbet, så det må I så fall bli plynderboksforbud? Men det er kjøperen av boksen som blir plyndret Jokes aside, ordlyden flyter bedre med Outliers forslag. Endret 1. juni 2022 av Dberg Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 1. juni 2022 Del Skrevet 1. juni 2022 WigNut skrev: Fan siden diablo 1 kom ut. Dette spillet kommer jeg rett og slett ikke til å kjøpe da det er et mobil spill. Støtter ikke det. Do you guys not have phones?!? Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 1. juni 2022 Del Skrevet 1. juni 2022 Dberg skrev: Nicci NO skrev (15 timer siden): Outlier616 skrev (21 timer siden): Lootboksforbud? Plyndreboksforbyd? "Loot" I Lootbox refererer nok til substantivet, ikke verbet, så det må I så fall bli plynderboksforbud? Men det er kjøperen av boksen som blir plyndret Jokes aside, ordlyden flyter bedre med Outliers forslag. Hehe ja, sant sant. Men 'plynder' er så sjeldent brukt i det norske språket at det er kjempegøy om det kan hentes litt frem igjen... Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 1. juni 2022 Del Skrevet 1. juni 2022 (endret) Flott! Bli kvitt RNG og lootbox dritten og lag bedre spill istedet, og la spillselskapene få vite det klart og tydelig ved å forby det. Jeg betaler gjerne mer for et ferdig spill i god, gammeldags pappeske (gjerne med en USB-penn som installasjonsmedie) enn halvferdig skrap som ikke er spillbart før året etter slik ting er nå. Endret 1. juni 2022 av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 Kajac skrev: Håper flere følger etter Nederland og Belgia. Ja dess flere forbud dess bedre! Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 RookieNO skrev: WigNut skrev: Fan siden diablo 1 kom ut. Dette spillet kommer jeg rett og slett ikke til å kjøpe da det er et mobil spill. Støtter ikke det. Do you guys not have phones?!? Kan spilles på pc også da. Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 (endret) Tåka skrev (2 timer siden): RookieNO skrev (På 1.6.2022 den 9.46): WigNut skrev (På 1.6.2022 den 1.20): Fan siden diablo 1 kom ut. Dette spillet kommer jeg rett og slett ikke til å kjøpe da det er et mobil spill. Støtter ikke det. Do you guys not have phones?!? Kan spilles på pc også da. Men phone-ports er universalt forferdelige spill. Two wrongs don't make a right. Endret 3. juni 2022 av Dberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå