above Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Hei. Min data har vært velldig ustabil i det siste. Pcen min er bare 2 måneder ca og jeg bygget den selv. Det var etter en stund jeg hadde bygget pcen ferdig og at jeg hadde fått lagt inn programmer, spill og masse annet tull. Da etter en stund maskinen min hadde stoppet opp og jeg måtte avslutte det jeg holdt på med kjøpte jeg meg 5 kabinette vifter som jeg festet rundt om i kabinettet, blant annet bak hardiskene. Da jeg hadde fått montert disse så sluttet maskinen å være ustabil og jeg jublet. Men nå om dagen begynnte maskinen å være ustabil igjen. Altså det gikk over 2 måneder jeg hadde kabinettviftene og det begynnte påan igjen Programmen slutter å kjøre, Svarer ikke kommer det opp og jeg må starte av og til maskinen på nytt og ihvert fall avslutte alle programmene jeg holder på med. Jeg lurte nå ppå om dere kunne komme med svar på hvorfor dette skjer og gjerne kom med tips Er det på grunn av at maskinen er for varm sånn som cpu, harddisk osv???? Hadde dette sluttet visst jeg hadde kjøpt meg vannkjøling av harddisk, cpu, kabinett osv???? Håper på hjelpsomme svar. TAkker for alle svar Endret 11. januar 2004 av OSTEBU Lenke til kommentar
lodott Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Kan være pga av varme, drivere, programvare, lite minne, etc... Har du overklokket den (mye) kan det også være en årsak... Man trenger ikke vannkjøling for å få en stabil pc. Lenke til kommentar
above Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Kan være pga av varme, drivere, programvare, lite minne, etc...Har du overklokket den (mye) kan det også være en årsak... Man trenger ikke vannkjøling for å få en stabil pc. Jeg har ikke lavt ram, jeg har 1024 mb ram Jehg har lakt inn alle drivere og nesten ingen programmer som kan være årsaken. Jeg har heller ikke overklokket den. Tror du at det hadde bedret seg med avnnkjøling??? Tok hånda inn i kabinettet for å kjenne på varmen og det var ikke akkurat kaldt må jeg si!! Lenke til kommentar
above Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Ingen flere svar????? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Temperaturer på hovedkort og cpu er? Lenke til kommentar
above Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Temperaturer på hovedkort og cpu er? System temperture: 29 grader Cpu Temperature: 50 grader Pwm Temperature: 34 grader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå