chris_83 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hei! Tenkt i to år nå. Eller rettere sagt har tatt opp tanken jeg hadde for to år siden. Tenkte jeg skulle bygge min egen case fra grunnen av. Mitt største problem føler jeg er, hvordan jeg ikke bygger kabinettet mitt feil slik at de ikke funker med alle hovedkort, PSU, osv osv. Finnes det noen som vet om sider, tutorial. Som forteller om dimmensjoner. F.eks Avstanden til hullene for HK til bakveggen, slik at skjemkortet passer perfekt med bakveggen osv. Trenger alle dimmensjoner. Takk. PS!! Tegner nå alt sammen i Autodesk Inventor 8 nå, så dere skal snart få se ideen min. Trenger sikkert litt hjelp med ideer etter vært også, men det kan vi ta senere. Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 INgen som vet hvor jeg kan få tak i max størrelser på HD, Hovekort, PSU osv. Trenger det sårt til å designe min nye case. Noe kjedelig å sende inn ting til utkjæring, når kanskje det ikke passer . :-) Lenke til kommentar
iNet Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Du kan jo evt kjøpe en slik. Ellers er det bare å åpne PCen du sitter på og måle selv? Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 prøv www.formfactors.com eller søk på google, fant utruleg mykje om atx standard og tilhøyrande utstyr Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Du kan jo evt kjøpe en slik. Ellers er det bare å åpne PCen du sitter på og måle selv? Kjøp en sånnen eller ta et hk brett fra et annet kabinett som støtter ATX formfaktoren.. Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 www.formfactors.com funker ikke hos meg. Måle selv, føler jeg blir noe usikkert, ettersom jeg ikke vet om mitt utstyr kan representere alt annet. Skal jo oppgradere når casen er ferdig til neste år. Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Adressen fant jeg ut var feil. www.formfactor.org Takk, den ser bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå