BareGjest Skrevet 30. mai 2022 Del Skrevet 30. mai 2022 Hvilke norske mobil abonnements leverandører tilbyr egentlig eSim til Apple Watch? Ble litt overrasket over at min nåværende ikke gjør det, tydeligvis pga lang og vanskelig integrasjonsprosess? Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 30. mai 2022 Del Skrevet 30. mai 2022 (endret) 10 minutes ago, BareGjest said: Hvilke norske mobil abonnements leverandører tilbyr egentlig eSim til Apple Watch? Ble litt overrasket over at min nåværende ikke gjør det, tydeligvis pga lang og vanskelig integrasjonsprosess? Både telia og telenor has esim, samt ice og, sikkert fler og, s https://www.ice.no/produkt/esim/ Edit ja rart at de støtter e-sim på galaxy watch men ikke apple watch, er det noe særlig forskjell? ser at telia skriver at de støtter apple watch ihvertfall Endret 30. mai 2022 av onkel_jon Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 30. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2022 Ja, står på selskapets hjemmesider at det er uvisst når og om de i hele tatt skal tilby tjenesten. Rett og slett fordi integrasjon mot apple tydeligvis ikke er bare enkelt. "Apple krever en lang og tidkrevende integrasjon for at en provider skal kunne tilby eSIM til akkurat Apple Watch. Det er fortsatt veldig usikkert når vi vil få eller om vi vil få tilgang til eSIM for Apple Watch." Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 30. mai 2022 Del Skrevet 30. mai 2022 Jeg har Onecall og esim på AW. Fungerer knirkefritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå