Gå til innhold

Synspunkter om Samsung E700


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei, ikke som mobil nr.1... Trenger litt funksjonalitet; noe som e700 mangler noe av.... Men tenkte liksom som en mobil nr.2; til byen og stuff....

Bruker mest 6600 til jobb og litt morro (spill)..

Ellers når d er fest så må jeg plukke i noen av de gamle mobilene... Mitt nyeste innkjøp er en siemens A60 som ble kjøpt på impulsiven på rimi.... 5 hundre spenn var ikke mye liksom; og jeg bare fikk lyst :roll: Grei mobil; og mye bedre software enn e700 :p

Men må få meg en kul tlf. Tror jeg venter på LG P5 (eller g7200 som den også heter) eller G7120.... Haster egentlig ikke så mye; vet ikke om jeg kjøper noe i heletatt; eller om jeg heller kjøper sendo x og heller bare har en eller annen dritt mob. som jeg bruker til d formålet som e700 ville blitt brukt ;)

Lenke til kommentar
Grei mobil; og mye bedre software enn e700  :p

hehehe...A60..jaja..neida skal ikke mobbe :p har selv nå 6220 og X70...begge funker fin fint og begge mangler noe...men det er vanskelig å få tak i den"perfekte"mobben :D

 

Ehm...dette har vel egentlig ikke noe om e700 å gjøre men vatta hækk

Endret av Mobildude
Lenke til kommentar
Grei mobil; og mye bedre software enn e700  :p

hehehe...A60..jaja..neida skal ikke mobbe :p har selv nå 6220 og X70...begge funker fin fint og begge mangler noe...men det er vanskelig å få tak i den"perfekte"mobben :D

 

Ehm...dette har vel egentlig ikke noe om e700 å gjøre men vatta hækk

men mener d med at softwaren er bedre....

eller er gd87 min eneste klapp i stallen... har ellers faktisk ingen pure-klapp m/fargeskjerm....

Den perfekte mobben er nok en liten klapp med p900 funksjonalitet og menyene (symbian) men med sx1 størrelse skjerm; men med skjermen,fargene,oppløsningen og skarpheten til sharp gx22

og høre og samtale kvaliteten til samsung (samsung har god kvalitet ;) ) og god tilgang på software som siemens har... ja; glemte en ting; kameraet til casio (husker ikke mobilnavnet) men ihvertfall en modell med 2 mega pixler (tlf. like stor som gx22,ca.)

 

 

og ikke minst; godt tastatur; med god respons og kvalitet....

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Den perfekte mobben er nok en liten klapp med p900 funksjonalitet og menyene (symbian) men med sx1 størrelse skjerm; men med skjermen,fargene og skarpheten til sharp gx22 og høre og samtale kvaliteten til samsung (samsung har god kvalitet ;) ) og god tilgang på software som siemens har... ja; glemte en ting; kameraet til casio (husker ikke mobilnavnet) men ihvertfall en modell med 2 mega pixler (tlf. like stor som gx22,ca.)

 

 

og ikke minst; godt tastatur; med god respons og kvalitet....

Ja du kan jo drømme.... :roll:

 

Eller vente et par år, vet alldri hva som kommer. ;)

Lenke til kommentar

Må si JEG er meget fornøyd med min e700!! ! :yes:

 

MEN EN ufattelig irriterende ting med den er at når jeg skriver meldinger, så forsvinner jo HELE teite meldingen hvis jeg kommer borti "rød-telefon" knappen...noe som skjer av og til hvis jeg er litt for overivrig.

Har hørt det og er vanlig på bla siemens. Men at meldingen ikke blir slettet av noe sånt savner jeg virkelig fra min gamle nokia.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
er "formatet" (klapp tlf. og vanlig form) og skjermen; på z600 har du en god TFT-skjerm

tror du blander litt her; z600 har en TFD-skjerm mens e700 har en (bedre) TFT-skjerm.. og til slutt skal jeg bare nevne at de aller fleste som klager på e700 er folk som ikke har den..du har vel sikkert kjøpt mobil nå da... men lykke til uansett!

 

var ikke meningen å lage liv i en gammel tråd, men jeg så bare denne feilen, og folk som kjøper e700, eller vurderer det , eller for den saks skyld z600 burde få vite det som stemmer av opplysningene.. :roll:

Lenke til kommentar
og til slutt skal jeg bare nevne at de aller fleste som klager på e700 er folk som ikke har den..du har vel sikkert kjøpt mobil nå da... men lykke til uansett!

Du har ikke særlig mye oppi hjernen du..?? Hvorfor skulle jeg liksom kjøpe en mobil som jeg synes er dårlig og er alt for stivt priset....? Hvor mange ganger må jeg si d?? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...