Gå til innhold

Synspunkter om Samsung E700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får å få epost tilgjengelig i telefonboka må numrene være lagra PÅ telefon, IKKE på simkortet.

da får du epost som valg!!!

+ endel andre artige ting du kan gjøre med den personen/nummeret du har lagret i tlf-boka. som f.eks, sette inn lyd, epostadr., bilde, velge en gruppetilhørighet, hjemnummer, kontornummer +++ :yes:

Endret av jmmk
Lenke til kommentar

Altså, jeg ser ikke problemet! en idiot som meg har greid å skjønne meg på e700, og jeg kan bruke den med macen min, på noe i affal, er ikke veldig mye annet som er kompatibelt...

Er det så mye man ikke liker med den så kjøp en annen?!?! Og for oss som er fornøyd, så er vi det... Kort og greit!

Lenke til kommentar
er det ikke sånn at man kan på en måte "slette" det som er lagt inn på mobilen fra fabrikken også oppgradere det via pc, eller noe slikt?

firmware kan være litt vanskelig til tider, men sw er ikke noe problem

vanskelig? Hadde en kompis som gjorde det på sin siemens m55 iridium.... Det gikk problemfritt... Han var kjempefornøyd... Kan man ikke velge delvis hva man skal innstallere også da? Også kommer de jo ut etterhvert med firmware-oppgraderinger sant? slik at de blir kvitt bugs? er ny på slikt med mobiler så må bare høre... :blush:

Lenke til kommentar
er det ikke sånn at man kan på en måte "slette" det som er lagt inn på mobilen fra fabrikken også oppgradere det via pc, eller noe slikt?

firmware kan være litt vanskelig til tider, men sw er ikke noe problem

vanskelig? Hadde en kompis som gjorde det på sin siemens m55 iridium.... Det gikk problemfritt... Han var kjempefornøyd... Kan man ikke velge delvis hva man skal innstallere også da? Også kommer de jo ut etterhvert med firmware-oppgraderinger sant? slik at de blir kvitt bugs? er ny på slikt med mobiler så må bare høre... :blush:

joda, stemmer det! men det hender det er vanskelig å få tak i firmware, den er jo patentert! Og da kaster det fort vekk spenn å sende den inn for å få det, samt at de fjerner alt mulig av software også... kjipt

Lenke til kommentar

Fikk nå svar fra komplett igår. Jeg spurte om hvordan det var med leveringen av telefonen og slikt. De hadde ikke hørt annet fra samsung enn at de var forsinket, så komplett kunne ikke gi en skikkelig dato for når de kom inn på lager igjen... :(

Lenke til kommentar

vis dere leser posten min litt høyere opp på siden her, så står svaret..

men for ente gang: telefonboka MÅ være lagret i telefonen, IKKE simkortet!

da får dere også epost som valg!

ok?

har ikke lastet ned noe som helst, og for dere som ikke får tak i e700, de har den på lager på mobilshop.no...

Endret av jmmk
Lenke til kommentar
vis dere leser posten min litt høyere opp på siden her, så står svaret..

men for ente gang:  telefonboka MÅ være lagret  i telefonen, IKKE simkortet!

da får dere også epost som valg!

ok?

har ikke lastet ned noe som helst

Jeg vet at man kan lagre e-mail adresser i telefonboka og da må nummeret være lagret i telefonen, men det er ikke det jeg spør om.

Du sier at du har sendt e-mailer med telefonen i hytt og gevær og da lurer jeg på hvordan du har sendt de e-mailene dine, ikke om hvordan man kan lagre e-mail adresser i telefonboka.

Mener du at du har sendt mms meldinger til e-mail?

Lenke til kommentar

Uansett så er E700 en dritlekker mob og har de fleste funskjoner folk flest trenger på en tlf...sånn er det bare,blir forundret over all drit kastingen om E700,hadde det vært tilfelle at den er så elendig så hadde den vel ikke solgt som hakka møkk vel??!!??Og har virkelig dem som kritiserer E700 hele tida virkelig eid en og hatt den ei stund???Bare lurer........

Lenke til kommentar
Og har virkelig dem som kritiserer E700 hele tida virkelig eid en og hatt den ei stund???Bare lurer........

hehe.... Hvis jeg hadde likt den etter å ha testet den skulle jeg ha kjøpt den ;) Men d tok jo ca. 10 minutter med litt hard kamp fra øynene (siden den var sååå lekker) at jeg bare måtte konkludere med at d var no dritt

jmmk: du hadde rett ;) takk. Fint at folk kommer med slike innspill.

Lenke til kommentar
Uansett så er E700 en dritlekker mob og har de fleste funskjoner folk flest trenger på en tlf...sånn er det bare,blir forundret over all drit kastingen om E700,hadde det vært tilfelle at den er så elendig så hadde den vel ikke solgt som hakka møkk vel??!!??Og har virkelig dem som kritiserer E700 hele tida virkelig eid en og hatt den ei stund???Bare lurer........

E700 er en dritlekker mob, ja. Er ikke snakk om dritkasting, slutt å ta deg så nær av dette da! Er bare en del forbedringer som hadde vært fint til en mob til 4000 kr. Er min første asiaproduserte mobil, kan bare være at jeg som ikke er vant til å ha en slik "slitsom" software. Uansett må man få lov å være litt misfornøyd med en mobil selv om den ser dritlekker ut. Har hatt den siden starten av desember, så har jo eid den en liten stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...