Gå til innhold

Synspunkter om Samsung E700


Anbefalte innlegg

Slik det ser ut for meg, er de som eier en E700 veldig fornøyde. Men de missfornøyde vet jeg ikke helt..

Det er fodi det er så F U C K ings mange som har Nokia 6600 og Sx1, og da blir liksom SW'en p åE700 så siiiiiiinsykt elendig.... men det kan de bare droppe å si!

Men det er jo sant! SW er no som var unødvendig å lage...kansje jobbet litt mere med ann!

Men uansett...er du først vant til en 3650/6600/sx1 så er det som å gå fra ferrari til lada vist en går tilbake til e-700

Det er det ikke, har du ikke lest over.... (Jeg testet Nokia 6600 i 2 1/2 uke, før den kom i butikken..... og jeg syntes ikke det er så sinnsykt forskjell.... seff en del, men ikke så mye som du skal ha det til...

 

har selv erfaring med overgang fra luxus til dritt.... fatters kjører selv jaguar, og når jeg da sitter på men en kamerat som har er sliten Volvo 240.... så er det stor forskjell.... så dropp det med ferarri og lada... vet hva forskjell er... :ermm:

Okey...spørr alle: hvem syntes det er liten eller ingen forskjell på SW på e-700 å 6600...... :laugh::p

 

*ler høyt*

Har jeg sakt ingen?? NEI, du er så trangsynt.... herrigud...

dette begynner bare å bli for dumt :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slik det ser ut for meg, er de som eier en E700 veldig fornøyde. Men de missfornøyde vet jeg ikke helt..

Det er fodi det er så F U C K ings mange som har Nokia 6600 og Sx1, og da blir liksom SW'en p åE700 så siiiiiiinsykt elendig.... men det kan de bare droppe å si!

Men det er jo sant! SW er no som var unødvendig å lage...kansje jobbet litt mere med ann!

Men uansett...er du først vant til en 3650/6600/sx1 så er det som å gå fra ferrari til lada vist en går tilbake til e-700

Det er det ikke, har du ikke lest over.... (Jeg testet Nokia 6600 i 2 1/2 uke, før den kom i butikken..... og jeg syntes ikke det er så sinnsykt forskjell.... seff en del, men ikke så mye som du skal ha det til...

 

har selv erfaring med overgang fra luxus til dritt.... fatters kjører selv jaguar, og når jeg da sitter på men en kamerat som har er sliten Volvo 240.... så er det stor forskjell.... så dropp det med ferarri og lada... vet hva forskjell er... :ermm:

Okey...spørr alle: hvem syntes det er liten eller ingen forskjell på SW på e-700 å 6600...... :laugh::p

 

*ler høyt*

Har jeg sakt ingen?? NEI, du er så trangsynt.... herrigud...

dette begynner bare å bli for dumt :thumbdown:

det kan du si ja....... (kan jeg å) but, alt det surret med E700 er glemt nå........ ;)

Lenke til kommentar

remerser: vis du ikke vet hvordan man sender epost med e700, har du ikke gjort "leksa" di! hvorfor er det opprettelse av eposter på telefonboka i den da tror du???

 

og ringelyd/vibra er jo heller ikke noe problem, for når man laster ned den pcpakken fra samsungmobile.com, følger det med hauevis av ringelyder MED vibra! ++++ en haug animasjoner og bilder!

Lenke til kommentar

...og foresten synes jeg at symbian ikke er noe å "hoppe i taket" for heller..

 

mere plastikkmobil skal man leite lenge etter, den er jo laget for fjortisser! pga. alle de programmene som finnes er ikke de akurat "rettet" til det voksne markedet! det er ivertfall mitt syn.. fjernkontroll til tv, pc, kalender for å vaske bilen, gps som sier hvor du er... herremann! det er jo så barnslige ting! ingen voksne på rundt 30-40 går rundt med en slik mobil!?? eller hva! direkte lattelig hele symbian for min del... :laugh:

 

hatt symbian for siste gang jeg... e700 er ivertfall en stilfull og kompakt pen mobil man ikke er flau over å dra fram på bussen etc....

 

symbianmobiler ser ut som de er laget i rus OG bakrus!, og at de har laget BÅDE software OG hardware dagen før ... MIN MENING!

Lenke til kommentar
jeg har en e700 selv og ser at kritikkene florerer. Men tror at de som kritiserer burde sjekke et par ting først. Mobilen kan ha på ringetoner og vibrere smatidig, ikke noe problem, er bare å velge en ringelyd med vibrering.

Telefonen vibrerer ikke i lydløs modus dersom du alt har gjort det valget, for de som trenger å være helt utilgjengelige. (btw er det faktisk mulig å skru av greia, akkurat som alle andre tlf!)

Bilder via ir, ikke noe problem, er bare å velge det i mms menyen!

Eposten blir kjapt sjekket via wap, for den som har kompatibel mail.

Du kan faksitsk legge inn 30 sek med tale og plassere akkurat hvor du vil, feks som memo!

Og for dere stakkarer som ikke er fornøyd med software, leter dere litt er det utrolig mye fikst å finne! Det er bare å laste ned fra nett etc! For selv om det ikke er en nokia er det mye fikst å få ftak i...

Og forresten, har kritikerne her en e700 selv, eller har dere plukket opp litt her og litt der for så å kunne kritisere en rekke ting?! For det er MYE der dere ikke har fått med dere at faktisk er mulig/installert/etc i telefonen!!!

Selvfølgelig har jeg en E700, ellers hadde jeg aldri kritisert den! Og tror du misforstår når jeg sier softwaren er dårlig. Snakker om softwaren I telefonen, ikke hva som finnes på nett! Vibrering eller ringing er ikke noe problem. Har den alltid på kun vibrering uansett. Og har faktisk sjekket ut telefonen grundig før jeg kritiserer den og det er alt for mange teite irritasjonsmomenter i programvaren. Gidder ikke ramse opp alle her. De negative tingene som har kommet frem ang telfonen har nok kommet pga folk har faktisk har prøvd den.

Nei, mulig du har rett i det. Men jeg er ingen proffbruker. (er egentlig ganske clueless) og for meg fungerer alt bra, med unntak av mottak av waplinker. Det har jeg ikke fått til ennå, er vel bare å prøve seg frem tenker jeg....

Utover det har jeg bare reagert på at tlf blir kritisert av proffbrukere som mener den mangler noe. Men det er da heller ikke en profftelefon.... Ikke sammenlignet med feks 6600 som liksom har "alt".... Men de kan jo egentlig ikke sammenlignes?!?! Da kan jeg jo feks sammenligne min e700 med en ericsson 628... Hvordan ville det blitt?!?!

Så vær litt kritisk til hva du sammenligner mot også!

Og forresten, trenger du hjelp med å teste de tlf eller?!?! Høres moro ut!!! :dribble:

Lenke til kommentar

Vis du skal ha en telefon til å "briefe" med, ta bilder skrive meldinger og alt det der, så er jo e700 helt kanon. Det blir jo helt feil å sammeligne E700 mot p900/6600/sx1, for de telefonene er jo i andre klasser.

Men vis du først er vant til symbian, så blir det jo en nedtur, samme hva du går tilbake til, så lenge du ikke kjøper p800/p900..

Lenke til kommentar
Raptor' date='12/01/2004 : 11:00']

Når du sitter på tog eller annen offentlig kommunikasjon, flyplass eller et sted du ikke har med deg stasjonær PC eller bærbar PC, når det faktisk er en viktige e-poster du venter på, eller beskjeder du må sende, da er det kjempepraktisk å ha innebygd epost klient i telefonen. Det er en funksjon jeg bruker veldig mye i min P900 som jeg bruker til jobben...

 

Vis du har p900, så er jo e700 helt klart ikke telefonen for deg!

Det er jo to vidt forskjellig telefoner!!

 

Og hvor mange "vanlige mobiltelefonbrukere" leser epost på mobilen? Ganske få!

Lenke til kommentar

hvem i ****** er det her som sammenlikner e700 med sx1/6600/p800/p900?

Hvis noen tror det er meg; så tar de feil. Fordi jeg eier en 6600 betyr det verken at jeg liker nokia eller sammenlikner alt annet med 6600.... Har selvsagt andre tlf. som jeg sammenlikner med. Jeg kan ikke ungå å se at softwaren har tatt et stort skritt tilbake; til og med i forhold til mc60/3200.... Og disse koster halvparten!

Det går faktisk ann å se litt imot konkurentene og vurdere den opp imot dem! (altså hovedsakelig noen samsunger og SE z600!) Og med det tatt i syn så kommer jeg ikke utenom den konklusjonene at softwaren i e700 uten tvil er laget i fyllerus og at den ikke er verdt de 800 kronene ekstra den koster over z600...

Om det er noen som ikke tåler å høre på det så kan de like godt holde kjeft! Sannheten er og blir at e700's pluss er designet; størrelsen;skjermen (?) og kameraet...

Softwaren er uten tvil laget i fylla og har mye rart med seg. Punktum!

Mange; veldig mange er faktisk opptatt av software; særlig de gamle. Enkel software er et pluss; men d plusset mangler e700. Den retter seg utvilsomt imot de som skal ha en stilig telefon; uten for mye ditt og datt. (og på en måte også ungdommen)

 

Har jeg sakt ingen?? NEI, du er så trangsynt.... herrigud....

Sier du altså til haddis.... :roll:

 

Det er fodi det er så F U C K ings mange som har Nokia 6600 og Sx1, og da blir liksom SW'en p åE700 så siiiiiiinsykt elendig.... men det kan de bare droppe å si!

takk for at du lærte meg noe nytt.....

Som sagt over tar jeg selvfølgelig hensyn til konkurentene... Og sannheten er fortsatt at z600 rent software messig er bedre; unntaket er bare minnet...

Lenke til kommentar

remerser: du trenger ikke nevurdere e700 i hver bidige topic!

 

lei av pjattinga di nå, og jeg er sikkert ikke alene!

 

alle vet hva du mener nå.

 

og gjør leksa di en smule bedre når det gjelder å skrive ting om e700, dette epostgreiene f.eks.... du viste ikke engang at man kunne sende epost med den! les høyere opp på siden det du selv skrev!

Lenke til kommentar
så du tar ikke mitt ord seriøst?

 

kan du forklare hvorfor det er epostadresser i telefonboka om det ikke er epost på den?

 

og jeg sitter her med telefonen og har sendt eposter i hytt og gevær...

 

bare lurer liksom..

Skal teste selv. Har prøvd den selv og da virka d ikke. Ikke var det noe epost i tlf. boka eller hva du sa heller :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...