stian123 Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Konklusjon Jeg skal innrømme at det virkelig frister å bytte ut min store P800 mot Samsung E700. Den har et meget tiltalende design med en flott sølv-finish og den har innebygget antenne. Den er lett å ta med seg overalt og man trenger ikke å gjemme den vekk i sosiale sammenhenger. Men den er ikke en telefon for den mer krevende og erfarne mobilbrukeren. E700 er ikke en trebåndstelefon, mangler både bluetooth og epostklient og batteriet holder ikke lenge nok for dem som bruker mobiltelefonen aktivt hver dag. Men for alle oss andre er 230 timer standby og 3 timer tale helt greit. For de av dere som har sett litt på Sony Ericsson T610, men som ikke har bruk for bluetooth eller epostklient og heller vil ha en telefon med et bra kamera og flott design, da er det ikke tvil om hvilken telefon jeg ville ha valgt: Samsung E700. Endret 11. januar 2004 av stian123 Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 jeg er også kjempefornøyd! min 18 mobil dette! tror denne slår rekorden av hvor lenge jeg pleier å beholde en mobil..... synes den er TOPP!!! de "skavankene og feila" v200 hadde, er jeg nå ferdig med, + denne er mindre og kompakt. man KAN lagre sendte mld i utboks manuelt, det er supert synes jeg! jeg liker ikke at en mobil lagrer ALLLE sms man skriver i utboksen aytomatisk.. blir mye å slette og tenke på om man har "nysherrige" samboere f.eks. alarmen er også forbedret, jeg skal opp tir, ons og fredager tilig, da har jeg huka av bare disse dagene at alarmen skal ringe. synes det er er blitt mye negativ omtale her på forumet ang. denne mobilen.. jeg kan ærlig talt ikke forstå hvorfor! at den mangler bluetooth er ikke noe problem for meg ivertfall, og de andre feila som ble ramsa opp her, er ikke helt reelle knall mobil synes da jeg! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Den er overhodet ikke verdt pengene. Kanskje for "fjortiser", men ikke for en proff-bruker som den er priset mot. Testet den i to dager, designet var bra, kamera og, men her er etter min mening de STØRSTE manglene - Mangler Bluetooth (Jeg bruker både headset og PC tilkobling) - Mangler E-post klient (Dette hadde til og med min gamle T68) - Mange andre punknter som Remser har i sin post Konklusjonen: Er du er særiøs mobilbruker, hold deg langt unna E700 Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 trengs epostklient? har man laptop / stasjonær , så forstår jeg ikke vitsen!? og uannsett, man kan jo sende eposter med bilder og tekst fra mobilen! man kan jo sjekke eposten på laptop med mobilen som modem, og er det så fryktelig viktig å sjekke eposten sin, at man ikke kan vente til man kommer hjem?!? (kan jo se på eposten sin gjennom wappen på mobilen og , om det er noe som haster å lese! fjortisser? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 trengs epostklient? har man laptop / stasjonær , så forstår jeg ikke vitsen!? og uannsett, man kan jo sende eposter med bilder og tekst fra mobilen! man kan jo sjekke eposten på laptop med mobilen som modem, og er det så fryktelig viktig å sjekke eposten sin, at man ikke kan vente til man kommer hjem?!? (kan jo se på eposten sin gjennom wappen på mobilen og , om det er noe som haster å lese! fjortisser? Når du sitter på tog eller annen offentlig kommunikasjon, flyplass eller et sted du ikke har med deg stasjonær PC eller bærbar PC, når det faktisk er en viktige e-poster du venter på, eller beskjeder du må sende, da er det kjempepraktisk å ha innebygd epost klient i telefonen. Det er en funksjon jeg bruker veldig mye i min P900 som jeg bruker til jobben... Men som saft, det er ikke så nødvendig for en fjortis som bare skal sjekke om han/jun har fått noe spam på hotmailen... Og når det gjelder bærbar PC så er det utrolig dårlig at E700 ikke har Bluetooth, det er mye mer knotete å holde på med IR eller fikle med kable, med BT kan telefonen ligge i lomma... Ergo, til mer avansert bruk er E700 Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 For meg ser det ut som at de som eier en E700 er fornøyd med den..Noen missfornøyde E700 eiere? Jeg er forsåvidt veldig fornøyd med den. Men er litt skremmt over service verkstedet. har hat mange samsunger så har fått uforvelig mye juling ( flipp telefoner ) . Denne telefonene har som andre fått slitasjemerker i lakken ved å ha den i lomma og litt hakk nøkklene i lomma. Da fjæra røyk på den så påstår verkstedet at det er fysisk påkjenning fra utsiden. Noe som er helt på trynet. Til og med en Laptop har dropptester som må gåes igjennom mere enn den telefonen har gjort under mitt eie. Den har aldri blitt mistet/kastet/tråkket på eller lignende. Behandlet pen, kun normalslitasje. Så enten var jeg uheldig med telefonen og de på service er enda teitere, eller så tåler E700 lite fysisk påkjenning! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 trengs epostklient? har man laptop / stasjonær , så forstår jeg ikke vitsen!? nettop derfor du har e700 og uannsett, man kan jo sende eposter med bilder og tekst fra mobilen! hvis meg hvordan Og når det gjelder bærbar PC så er det utrolig dårlig at E700 ikke har Bluetooth, det er mye mer knotete å holde på med IR eller fikle med kable, med BT kan telefonen ligge i lomma... ...og ir'en er absolutt ikke helt 100% den heller... Til og med en Laptop har dropptester som må gåes igjennom mere enn den telefonen har gjort under mitt eie. laptopen er ikke 10 som lang og ca.5 cm brei da har mere kraftige fjærer og stuff synes det er er blitt mye negativ omtale her på forumet ang. denne mobilen.. jeg kan ærlig talt ikke forstå hvorfor! at den mangler bluetooth er ikke noe problem for meg ivertfall, og de andre feila som ble ramsa opp her, er ikke helt reelle Skjønner du ikke hvorfor jeg tok de opp? Nettop fordi de er helt idiotiske og rett og slett unødvendige...Skikkelig dårlig av samsung! ....Samsung som vanlighvis har gode mobiler.... Det "supre" med e700 er designet og kameraet kommer ærlig ikke talt på noe annet.... Alt for mye tåplige feil! Chigu hadde helt rett i denne påstanden om e700: "Etter å ha brukt telefonen en stund har man inntrykk av at softwaren ble laga i bakrus etter ei gigantisk fyllekule etter feiringen av hardware-designet. " de helt rett.....! Lenke til kommentar
mphones Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 trengs epostklient? har man laptop / stasjonær , så forstår jeg ikke vitsen!? nettop derfor du har e700 og uannsett, man kan jo sende eposter med bilder og tekst fra mobilen! hvis meg hvordan Og når det gjelder bærbar PC så er det utrolig dårlig at E700 ikke har Bluetooth, det er mye mer knotete å holde på med IR eller fikle med kable, med BT kan telefonen ligge i lomma... ...og ir'en er absolutt ikke helt 100% den heller... Til og med en Laptop har dropptester som må gåes igjennom mere enn den telefonen har gjort under mitt eie. laptopen er ikke 10 som lang og ca.5 cm brei da har mere kraftige fjærer og stuff synes det er er blitt mye negativ omtale her på forumet ang. denne mobilen.. jeg kan ærlig talt ikke forstå hvorfor! at den mangler bluetooth er ikke noe problem for meg ivertfall, og de andre feila som ble ramsa opp her, er ikke helt reelle Skjønner du ikke hvorfor jeg tok de opp? Nettop fordi de er helt idiotiske og rett og slett unødvendige...Skikkelig dårlig av samsung! ....Samsung som vanlighvis har gode mobiler.... Det "supre" med e700 er designet og kameraet kommer ærlig ikke talt på noe annet.... Alt for mye tåplige feil! Chigu hadde helt rett i denne påstanden om e700: "Etter å ha brukt telefonen en stund har man inntrykk av at softwaren ble laga i bakrus etter ei gigantisk fyllekule etter feiringen av hardware-designet. " de helt rett.....! han som har laget den testen tar HEEELT feill,,,,,, er alltid du som kommer ut med neggative komentarer om E700.... seff andre å, men de har ikke så mye piss som deg å si...! Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 han som har laget den testen tar HEEELT feill,,,,,, er alltid du som kommer ut med neggative komentarer om E700.... seff andre å, men de har ikke så mye piss som deg å si...! Men Remerser har jo helt rett i det han sier... E700 er en perle å se på, tar helt fantastiske (til mobil å være) bilder, men har jo helt tilbakestående software. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Z600 var stygg! Men E-700 er en forbanna elendig tlf...irriterer meg av å se på denne telefonen Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 han som har laget den testen tar HEEELT feill,,,,,, er alltid du som kommer ut med neggative komentarer om E700.... seff andre å, men de har ikke så mye piss som deg å si...! Men Remerser har jo helt rett i det han sier... E700 er en perle å se på, tar helt fantastiske (til mobil å være) bilder, men har jo helt tilbakestående software. Men det er faktisk mange som liker den "tilbakestående" softwaren, og sånn er det bare! Lenke til kommentar
tillab Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 jeg har en e700 selv og ser at kritikkene florerer. Men tror at de som kritiserer burde sjekke et par ting først. Mobilen kan ha på ringetoner og vibrere smatidig, ikke noe problem, er bare å velge en ringelyd med vibrering. Telefonen vibrerer ikke i lydløs modus dersom du alt har gjort det valget, for de som trenger å være helt utilgjengelige. (btw er det faktisk mulig å skru av greia, akkurat som alle andre tlf!) Bilder via ir, ikke noe problem, er bare å velge det i mms menyen! Eposten blir kjapt sjekket via wap, for den som har kompatibel mail. Du kan faksitsk legge inn 30 sek med tale og plassere akkurat hvor du vil, feks som memo! Og for dere stakkarer som ikke er fornøyd med software, leter dere litt er det utrolig mye fikst å finne! Det er bare å laste ned fra nett etc! For selv om det ikke er en nokia er det mye fikst å få ftak i... Og forresten, har kritikerne her en e700 selv, eller har dere plukket opp litt her og litt der for så å kunne kritisere en rekke ting?! For det er MYE der dere ikke har fått med dere at faktisk er mulig/installert/etc i telefonen!!! Lenke til kommentar
mphones Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 jeg har en e700 selv og ser at kritikkene florerer. Men tror at de som kritiserer burde sjekke et par ting først. Mobilen kan ha på ringetoner og vibrere smatidig, ikke noe problem, er bare å velge en ringelyd med vibrering. Telefonen vibrerer ikke i lydløs modus dersom du alt har gjort det valget, for de som trenger å være helt utilgjengelige. (btw er det faktisk mulig å skru av greia, akkurat som alle andre tlf!) Bilder via ir, ikke noe problem, er bare å velge det i mms menyen! Eposten blir kjapt sjekket via wap, for den som har kompatibel mail. Du kan faksitsk legge inn 30 sek med tale og plassere akkurat hvor du vil, feks som memo! Og for dere stakkarer som ikke er fornøyd med software, leter dere litt er det utrolig mye fikst å finne! Det er bare å laste ned fra nett etc! For selv om det ikke er en nokia er det mye fikst å få ftak i... Og forresten, har kritikerne her en e700 selv, eller har dere plukket opp litt her og litt der for så å kunne kritisere en rekke ting?! For det er MYE der dere ikke har fått med dere at faktisk er mulig/installert/etc i telefonen!!! bra innlegg du har skjønt det.... syntes ikke softwaren er så elendig jeg assa, hadde selv en nokia 6600 på test, (før den kom ut, har en onkel som lar meg teste mobiltelefoner for han, før den kommer i butikken.... (kul "jobb"...))..... selvfølgelig var det bedre sw på den, men ikke revolusjonerende..... Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Slik det ser ut for meg, er de som eier en E700 veldig fornøyde. Men de missfornøyde vet jeg ikke helt.. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Slik det ser ut for meg, er de som eier en E700 veldig fornøyde. Men de missfornøyde vet jeg ikke helt.. Det er fodi det er så F U C K ings mange som har Nokia 6600 og Sx1, og da blir liksom SW'en p åE700 så siiiiiiinsykt elendig.... men det kan de bare droppe å si! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Slik det ser ut for meg, er de som eier en E700 veldig fornøyde. Men de missfornøyde vet jeg ikke helt.. Det er fodi det er så F U C K ings mange som har Nokia 6600 og Sx1, og da blir liksom SW'en p åE700 så siiiiiiinsykt elendig.... men det kan de bare droppe å si! Men det er jo sant! SW er no som var unødvendig å lage...kansje jobbet litt mere med ann! Men uansett...er du først vant til en 3650/6600/sx1 så er det som å gå fra ferrari til lada vist en går tilbake til e-700 Lenke til kommentar
mphones Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Slik det ser ut for meg, er de som eier en E700 veldig fornøyde. Men de missfornøyde vet jeg ikke helt.. Det er fodi det er så F U C K ings mange som har Nokia 6600 og Sx1, og da blir liksom SW'en p åE700 så siiiiiiinsykt elendig.... men det kan de bare droppe å si! Men det er jo sant! SW er no som var unødvendig å lage...kansje jobbet litt mere med ann! Men uansett...er du først vant til en 3650/6600/sx1 så er det som å gå fra ferrari til lada vist en går tilbake til e-700 Det er det ikke, har du ikke lest over.... (Jeg testet Nokia 6600 i 2 1/2 uke, før den kom i butikken..... og jeg syntes ikke det er så sinnsykt forskjell.... seff en del, men ikke så mye som du skal ha det til... har selv erfaring med overgang fra luxus til dritt.... fatters kjører selv jaguar, og når jeg da sitter på men en kamerat som har er sliten Volvo 240.... så er det stor forskjell.... så dropp det med ferarri og lada... vet hva forskjell er... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 jeg har en e700 selv og ser at kritikkene florerer. Men tror at de som kritiserer burde sjekke et par ting først. Mobilen kan ha på ringetoner og vibrere smatidig, ikke noe problem, er bare å velge en ringelyd med vibrering. Telefonen vibrerer ikke i lydløs modus dersom du alt har gjort det valget, for de som trenger å være helt utilgjengelige. (btw er det faktisk mulig å skru av greia, akkurat som alle andre tlf!) Bilder via ir, ikke noe problem, er bare å velge det i mms menyen! Eposten blir kjapt sjekket via wap, for den som har kompatibel mail. Du kan faksitsk legge inn 30 sek med tale og plassere akkurat hvor du vil, feks som memo! Og for dere stakkarer som ikke er fornøyd med software, leter dere litt er det utrolig mye fikst å finne! Det er bare å laste ned fra nett etc! For selv om det ikke er en nokia er det mye fikst å få ftak i... Og forresten, har kritikerne her en e700 selv, eller har dere plukket opp litt her og litt der for så å kunne kritisere en rekke ting?! For det er MYE der dere ikke har fått med dere at faktisk er mulig/installert/etc i telefonen!!! Selvfølgelig har jeg en E700, ellers hadde jeg aldri kritisert den! Og tror du misforstår når jeg sier softwaren er dårlig. Snakker om softwaren I telefonen, ikke hva som finnes på nett! Vibrering eller ringing er ikke noe problem. Har den alltid på kun vibrering uansett. Og har faktisk sjekket ut telefonen grundig før jeg kritiserer den og det er alt for mange teite irritasjonsmomenter i programvaren. Gidder ikke ramse opp alle her. De negative tingene som har kommet frem ang telfonen har nok kommet pga folk har faktisk har prøvd den. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Slik det ser ut for meg, er de som eier en E700 veldig fornøyde. Men de missfornøyde vet jeg ikke helt.. Det er fodi det er så F U C K ings mange som har Nokia 6600 og Sx1, og da blir liksom SW'en p åE700 så siiiiiiinsykt elendig.... men det kan de bare droppe å si! Men det er jo sant! SW er no som var unødvendig å lage...kansje jobbet litt mere med ann! Men uansett...er du først vant til en 3650/6600/sx1 så er det som å gå fra ferrari til lada vist en går tilbake til e-700 Det er det ikke, har du ikke lest over.... (Jeg testet Nokia 6600 i 2 1/2 uke, før den kom i butikken..... og jeg syntes ikke det er så sinnsykt forskjell.... seff en del, men ikke så mye som du skal ha det til... har selv erfaring med overgang fra luxus til dritt.... fatters kjører selv jaguar, og når jeg da sitter på men en kamerat som har er sliten Volvo 240.... så er det stor forskjell.... så dropp det med ferarri og lada... vet hva forskjell er... Okey...spørr alle: hvem syntes det er liten eller ingen forskjell på SW på e-700 å 6600...... *ler høyt* Lenke til kommentar
mphones Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Slik det ser ut for meg, er de som eier en E700 veldig fornøyde. Men de missfornøyde vet jeg ikke helt.. Det er fodi det er så F U C K ings mange som har Nokia 6600 og Sx1, og da blir liksom SW'en p åE700 så siiiiiiinsykt elendig.... men det kan de bare droppe å si! Men det er jo sant! SW er no som var unødvendig å lage...kansje jobbet litt mere med ann! Men uansett...er du først vant til en 3650/6600/sx1 så er det som å gå fra ferrari til lada vist en går tilbake til e-700 Det er det ikke, har du ikke lest over.... (Jeg testet Nokia 6600 i 2 1/2 uke, før den kom i butikken..... og jeg syntes ikke det er så sinnsykt forskjell.... seff en del, men ikke så mye som du skal ha det til... har selv erfaring med overgang fra luxus til dritt.... fatters kjører selv jaguar, og når jeg da sitter på men en kamerat som har er sliten Volvo 240.... så er det stor forskjell.... så dropp det med ferarri og lada... vet hva forskjell er... Okey...spørr alle: hvem syntes det er liten eller ingen forskjell på SW på e-700 å 6600...... *ler høyt* Har jeg sakt ingen?? NEI, du er så trangsynt.... herrigud... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå