seppola92 Skrevet 29. mai 2022 Del Skrevet 29. mai 2022 (endret) Hei! Tenkte å sjekke her i håp om at kanskje noen vet ka som er problemet og kanskje har samme ? Hadde en AMD RX6900XT som eg måtte bytte ut på grunn av store stutter/fps problemer. I GTA V, Fortnite, Battlefield så brukte skjermkorte å booste helt ned til 200mhz og opp igjen og lå på 30-40fps. I Warzone var det også utrulig mye stutter problemer men ikke så mye som di andre spillan. Forza Horizon 5 fungerte utmerket uten problemer. Grunnet dette byttet eg ut mot en 3080 men hvis noen her kanskje har noe tanker om problemet så vurdere eg å gå tilbake til AMD igjen Ting eg prøve var å reinstallere drivere ved å bruke DDU, prøvde å OC/underclocke GPU men ingenting hjalp. Etter eg byttet til 3080 så er det ingen stutter/fps problemer og alt er smooth! Setup: Skjerm: 34" 1440p UW CPU: Ryzen 5 5600x (240mm AIO) Ram. 32GB 3200mhz PSU: Corsair RM850W Hovedkort: Asus B550 Rog strix gaming F Wifi Lagring: Corsair MP510 1TB SSD + Samsing 860 EVO 1TB. Beklager dårlig forklaring, har dysleksi så blir litt vanskelig men håper dere forstår! Ha ellers en fin dag Endret 29. mai 2022 av seppola92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå