Elise_ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Noen som vet hvordan fargen på N6600 rose er? Er den veldig rosa? Har sett på forskjellige bilder, og på noen er den jo nesten helt lilla, mens på andre ser man nesten ikke forskjell på den og light grey. Og er det noen som vet når den sperringa for og ha N-Gage spill på 6600 kommer? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Noen som vet hvordan fargen på N6600 rose er? Er den veldig rosa? Har sett på forskjellige bilder, og på noen er den jo nesten helt lilla, mens på andre ser man nesten ikke forskjell på den og light grey. Og er det noen som vet når den sperringa for og ha N-Gage spill på 6600 kommer? litt smågrålilla Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Den er ikke rosa, på ingen måte! Jeg synes rose fargen er kulere enn den "vanlige", men... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 den heter jo 6600 rose... ikke rosa eller noe sånn; på engelsk er jo rosa pink. Det er vel bare pga. norsken vi tenker på rosa... Kanskje de mener at den ser ut som en rose? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Ja, den har en slags svak lilla farge. Faktisk veldig lekker. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) synes den er mer grå jeg ;D n-gage spill sperren er ikke kommet, men uansett ikke lurt å diskutere her ;D Endret 11. januar 2004 av Errae Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Og er det noen som vet når den sperringa for og ha N-Gage spill på 6600 kommer? Hvis du mener slik at det går an å spille n-gage spill på 6600, så går det allerdede an. Men det er ikke lov å diskutere dette på forumet! Men hvis du absolutt vil ha mer informson så kan du bare sende meg en PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå