Sclein Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hei! Har akkurat fått adapter til playstation. Lurer på hvilke spill som er bra, har ssx3 og nfsu. men går litt treigt. Noen som har noen forslag til online spill?? n u ss Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Socom skal vist være veldig bra online spill, men har bare testa singeplayer demo selv. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Her er en liste over stort sett alle online titlene Min favoritt er Hardware Online Arenas og Socom av de jeg har prøvd. Socom II ser ut til å bli enda bedre etter det vesle jeg har prøvd. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei!Har akkurat fått adapter til playstation. Lurer på hvilke spill som er bra, har ssx3 og nfsu. men går litt treigt. Noen som har noen forslag til online spill?? n u ss Tenkte jeg skulle kjøpe NFSU, men hvordan "tregt" er det du mener at det går? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 han kan ihvertfall ikke mene hastigheten, i så fall har han et veldig dårlig bredbånd. NFSU og SSX3 funker kjempebra online synes jeg (untatt at man bare kan kjøre 1 mot 1 i SSX3 da) Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Må si at jeg ikke likte Socom... Du får nok heller kjøpe deg en xbox, og live... myyye bedre! Lenke til kommentar
Sclein Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Var visst et problem med firewall som gjorde at det nfsu ikke funket skikkelig... Men finner ikke ut hvordan jeg får den vekk, noen som vet hvordan?? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Såppass... n00b asså? okay... Man er nødt til å skru av firewallen på dataen... det klarer du vel? Lenke til kommentar
Sclein Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Tror ikke du har så mye mer peiling............ Hvordan gjør man det da? Hvilken IP-adresse er det man skrur åpner?? Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Sitter du bak en firewall eller NAT så må du sikkert åpne opp for en eller annen port som PS2 eller spillet bruker. Se om du finner informasjon i coveret til spillet. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 han kan ihvertfall ikke mene hastigheten, i så fall har han et veldig dårlig bredbånd. NFSU og SSX3 funker kjempebra online synes jeg (untatt at man bare kan kjøre 1 mot 1 i SSX3 da) NFSU har for lav FPS over Internett. Jeg sitter på 2mbit ADSL, det er altså ikke oppkoblinga mi som setter begrensninger. Spesielt kjedelig er det når du spiller mot folk på PC, som har en rimelig stor fordel over deg på grunn av at deres versjon rett og slett flyter mye bedre. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hva mener du med at de sitter med en versjon som flyter mye bedre? Tenker du da på versjonen av spillet eller på konsollen? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hva mener du med at de sitter med en versjon som flyter mye bedre? Tenker du da på versjonen av spillet eller på konsollen? At spillet flyter bedre på PC enn på PS2. Disse to plattformene spiller mot hverandre på nettet. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Å, trodde du hadde skrevet PC feil jeg. Var sikker på at man bare spilte mot andre PS2 spillere på nettet jeg da slik at man sto likt liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå