Blib Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Okay, skal ikke la det bli en vane, men denne her var så UTROLIG genial at jeg bare må dele den Bare sjekk hvor utrolig fornøyd han er med seg selv Endret: Gratis, daglig Dilbert på www.dilbert.com og http://www.vg.no/dilbert/ forresten Endret 11. januar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hehe, Dilbert er er en av de bedre!! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 "I FIXED THE INTERNET." LOL Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Minner meg om økonomilæreren min på videregåande som brukte å "slå av internett" når vi hadde data timer. (Ho hadde en slik knapp framme ved kateteret som "slo av internett"). Var egentlig berre straumknappen på switchen som ho trykka på. Lenke til kommentar
greigster Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 samme kommentar kom fra en kar jeg jobbet med for noen år siden.. -fw'en var nede.. så da var han så uheldig og si at Internet var av... -jeg kunne ikke dy meg.. måtte jo bare utvide den til å si at .. -ja ..det blir kjørt backup av internet.. tror jeg mobbet ham i et halvt år pga den glippen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå