RuneTh666 Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 Hei, hva er raskeste måte å overføre filer mellom to bærbare pc'er som kjører Win11 på? De er på samme nettverk Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 Jeg vet ikke om det er det "raskeste", men når begge er på samme nettverk er https://snapdrop.net/ veldig enkel og kjapp. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 Du sier ikke noe om volumet på filer. Noen svært store eller veldig mange små. Snakker vi under 15 gigabyte er minnepenn lett og raskt. Det finnes også muligheter via WiFi. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 Enkleste er vel bare å opprette en bruker og share på ene PC-en som den andre kan gå inn på. 1 Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 26. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2022 plankeby skrev (21 minutter siden): Du sier ikke noe om volumet på filer. Noen svært store eller veldig mange små. Snakker vi under 15 gigabyte er minnepenn lett og raskt. Det finnes også muligheter via WiFi. Er en del filer (2000+) med veldig varierende størrelse (noen kb til 11Gb). Totalt er det 93GB Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 26. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2022 :utakt skrev (26 minutter siden): Jeg vet ikke om det er det "raskeste", men når begge er på samme nettverk er https://snapdrop.net/ veldig enkel og kjapp. Kommer ikke på snapdrop.net Får opp feil feilmelding når jeg går inn på siden. "Dette nettstedet er ikke tilgjengelig" Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 På Mac er det bare å sette de ved siden av hverandre og dra filene over, eller bruke Airdrop. Finnes vel noe lignende på PC, om ikke innebygget? Eventuelt WeTransfer eller lignende, men der er det vel en grense på filstørrelse. Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 Dele filene fra den ene i Explorer på nettverket. Går ca 10 sekunder per GB på et standard trådløst nettverk. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 RuneTh666 skrev (25 minutter siden): Kommer ikke på snapdrop.net Får opp feil feilmelding når jeg går inn på siden. "Dette nettstedet er ikke tilgjengelig" Hm, noe midlertidig feil, sikkert. Pleier å funke. Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 26. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2022 Om det er det raskeste eller beste alternativet aner jeg ikke men jeg falt ned på Shareit til slutt. Maskinene står å jobber for harde livet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå