Den.er.grei Skrevet 25. mai 2022 Del Skrevet 25. mai 2022 Hei, er flyttet tilbake til norge etter ti år i en amerikansk storby. Der var det egentlig ganske lettvint med etablering av sosialt nettverk, men sliter veldig med det her. Venter fortsatt på å bli innmeldt i folkeregisteret og dermed gjennomslag på autorisasjonen min (sykepleier) så har ikke mulighet til å bli kjent med folk gjennom jobb akkurat nå. Har noen råd, så tar jeg gjerne i mot. takk Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Den.er.grei skrev (På 25.5.2022 den 17.15): Hei, er flyttet tilbake til norge etter ti år i en amerikansk storby. Der var det egentlig ganske lettvint med etablering av sosialt nettverk, men sliter veldig med det her. Venter fortsatt på å bli innmeldt i folkeregisteret og dermed gjennomslag på autorisasjonen min (sykepleier) så har ikke mulighet til å bli kjent med folk gjennom jobb akkurat nå. Har noen råd, så tar jeg gjerne i mot. takk Har du en hobby? Du kan jo forsøke å få kontakt med folk gjennom den Har du ingen kontakter igjen fra tiden før du flyttet til USA? Er jo mulig du kan ta kontakt med folk du var med før du flyttet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå