pback Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hei! Har lest så mye om folk som har låste cpu'er nå. Kjøpte meg nettopp en selv, som ifølge tester og skulle være låst. Men jeg kan ikke finne låsen noe sted på den. Er det et lite nøkkelhull, eller er det en liten hengelås. Kanskje det til og med er kodelås på noen. Kan jeg klage der jeg kjøpte den? for det fulgte ikke med noen nøkkel heller.... HELP ME Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hmm.. Hvor kjøpte du den? Det skal følge med både lås og kjetting.. Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 hmm...og et sett med nøkler, så får du låst den opp! Lenke til kommentar
v0id Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Det skal følge med en liten mann som har ett stort sett med nøkler hengende rundt halsen. Han er med for å låse opp cpu-en. Fant du han ikke, må du kanskje skjekke lenger ned i esken. han skal følge med på alle cpu-er, men det ikke alle som finner han, da de færreste er klar over at han er der. Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Det skal følge med en liten mann som har ett stort sett med nøkler hengende rundt halsen.Han er med for å låse opp cpu-en. Fant du han ikke, må du kanskje skjekke lenger ned i esken. han skal følge med på alle cpu-er, men det ikke alle som finner han, da de færreste er klar over at han er der. LOL, stakkar, tenk om han er serioes da, skulle oenske jeg var en flue paa veggen i sjappa der han gaar tilbake og spoer etter mannen med noekkel'n Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Tror du AMD legger ved nøkkelen med låste CPU-er? Ta den med til låsesmeden, han fikser det. Lenke til kommentar
capy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 næh. de er jo bare MP låst da. er du MP? Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Burde vel kanskje lese litt om "låste" cpu'er før du drar en slik drøy en på oc forumet.. Håper det var en spøk.. Jeg fikk meg i alle fall en god latter!! Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Nei, har ikke overklokking.no en guide / søk på forumet! LOZER :wink: Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Sitat fra en av hans egne poster: "Hei! Jeg ligger nå på på ca 39grader idle ved 2400Mhz og ca 45 max. Vanntemperaturen ligger rundt 25 grader. Har hjemmelaget vannkjøling med varmeregister til radiator. Hvor mye høyere vil vanntemperaturen bli ved bruk av peltier, f.eks et på 156W? Vil vannkjølingen min kjøle nok til å holde peltieret i "live"? " Tviler på at du spør om dette og er seriøs.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hva var galt med det spørsmålet, sparks? Lenke til kommentar
pback Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) SParks: var det spm'et i sitatet, eller det øverste som du tviler på kan være seriøst? Endret 13. januar 2004 av pback Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hmm, fulgte det ikke med nøkkel bør du ta den med til en låsesmed. Han fixer det garantert for en femtilapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå