Redaksjonen. Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 Vil lage Android-versjonen av Iphone mini Lenke til kommentar
Chriztine Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 Yes, please! Jeg måtte ufrivillig gå for en iPhone sist gang jeg skulle velge telefon fordi jeg ikke fant andre små alternativer. Lenke til kommentar
minim Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 Får den 1.5 time standby tid også da? Tror iPhone mini har lenger batteritid i praktisk bruk enn min samsung S22 ultra med 5000mAh ^^ Lenke til kommentar
fuzzy76 Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 Derfor skjønner jeg ikke ryktene som sier at Apple har tenkt å droppe minien fra lineupen... Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 Min neste telefon blir en Samsung Flip 4 - som dekker *mye* av dette allerede. Og den går glatt ned i de aller fleste lommer. Lenke til kommentar
kmlund Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 "Han uttrykker også at han har liten tro på at noen av dagens produsenter er interessert i å lage en liten telefon med flaggskipsegenskaper på grunn av lavt produksjonsvolum." Kan være at Apple heller ikke er fornøyd med salgstallene for mini-utgaven? Lenke til kommentar
_Nils_ Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 Havna på Sony Xperia 5 II sist jeg kjøpte telefon - den hadde i alle fall bredden innenfor... Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 God ide dette. Bruker iPhone Mini selv, og håper virkelig ikke at Apple dropper den. Må da i så fall gå for SE. De som bruker Android bør ha et tilsvarende alternativ. Men dropp for all del fingeravtrykksleser og hjem-knapp, ansiktsgjenkjenning er helt overlegent på brukervennlighet. FaceID var ene og alene grunnen til at jeg byttet fra SE 2020 til 12 Mini. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå