Anders Leipsland Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har søkt rundtomkring nå etter ei kasse som ligner AOpen HX45. Kort sagt er det jeg ser etter: - Et lite ATX kabinett dvs ca 42x42x20cm (ikke 47-49cm i dybde/høyde slik så mange er i dag) - Det skal være i solid stålutførelse mao er Qtec og andre billigsaker aktuelle. - PSU skal ikke plasseres rett over hovedkort/cpu. - ikke noe vindu Kort sagt vil jeg ha et kabinett som ligner mest mulig på HX45, men HQ45 er heller ikke ønska. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ATLANBOY1 Er det nærmeste jeg fant på microplex som har samme mål ca.. er 1 cm bredere bare... men det har jo vindu da... Ellers så fyller det faktisk kriteriene dine... Lenke til kommentar
icaruz Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Hva med AOpen H500A? Dimensjoner (BxDxH): 20 cm x 42 cm x 41.4 cm AOpen H500A hos psdata Endret 11. januar 2004 av icaruz Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hmm, hvorfor selges ikke HX08 lenger? det solgte jo som varmt vetebrød i sine dagerd det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå