Gå til innhold

T610

Anbefalte innlegg

Hei

På min T610 så vil den aldri slutte å lade når jeg har telefonen på. De siste ladingene så har den stått på overnatta med lading og på morningen så holder den fortsatt på å lade.

Sjekket den jevnlig i en times tid etter at jeg hadde våknet, enda så hadde den ikke sluttet å lade. da hadde den stått på lading i over 12 timer.

Slo deretter telefonen av, da stoppet den å lade etter fem minutter. Kan det være et firmware problem eller noe? har R3C..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

På min T610 så vil den aldri slutte å lade når jeg har telefonen på. De siste ladingene så har den stått på overnatta med lading og på morningen så holder den fortsatt på å lade.

Sjekket den jevnlig i en times tid etter at jeg hadde våknet, enda så hadde den ikke sluttet å lade. da hadde den stått på lading i over 12 timer.

Slo deretter telefonen av, da stoppet den å lade etter fem minutter. Kan det være et firmware problem eller noe? har R3C..

Hvor lenge har du hatt tlf? Jeg har også R3C...men jeg har bare hatt tlf noen dager...har ikke samme problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...