Gjest Baardsen Skrevet 22. mai 2022 Del Skrevet 22. mai 2022 Hva tror dere der ute, kommer spillindustrien til å lage dataspill/krigssim om krigen i Ukraina eller er dette et fullstendig tabubelagt emne ??? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 22. mai 2022 Del Skrevet 22. mai 2022 Sikkert etter en del år. Det er jo allerede nok av spill om andre kjente kriger. Men skjer neppe så lenge krigen pågår. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mai 2022 Del Skrevet 22. mai 2022 Store AAA spill, kanskje ikke med det første, men mindre spill helt sikkert. DCS har allerde offsielle kampanjer basert på krigen i Georiga i 2008, ofte litt semi historiske, med what iffs osv. Det er jo også oppdrag basert på Syria krigen osv. Men vet ikke om du vil få noen Call of Duty Ukriane med det første. 1 Lenke til kommentar
Helm Skrevet 22. mai 2022 Del Skrevet 22. mai 2022 Kanskje som en utvidelse av et eksisterende spill. Ny kampanje i CS eller BF? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mai 2022 Del Skrevet 22. mai 2022 Her testest ut den orginale teorien om hvordan Moskva kunne senkes, dette var rett etter det skjedde, så nå er det vel andre teorier om hvordan dette skjedde Her prøver de å gjenskape det Ukrainske angrepet på Snake Island Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. mai 2022 Del Skrevet 22. mai 2022 2 hours ago, Gjest Baardsen said: Hva tror dere der ute, kommer spillindustrien til å lage dataspill/krigssim om krigen i Ukraina eller er dette et fullstendig tabubelagt emne ??? Jo nærmere noe er i tid jo færre vil ta i det. Spesielt når det er pågående med alt av lidelse og tap det medfører. Da virker det litt vel respektløst å prøve og kapitalisere på det. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. mai 2022 Del Skrevet 22. mai 2022 Kajac skrev (2 timer siden): Sikkert etter en del år. Det er jo allerede nok av spill om andre kjente kriger. Men skjer neppe så lenge krigen pågår. Enig. Kan hende noen små indie-utviklere lager noe tidligere, men tviler på at noe kommer ut før krigen er over. Lenke til kommentar
Gjest Baardsen Skrevet 22. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2022 Attraksjonen her må jo være å sende avgårde noe greier over russergrensa, kanskje kødde litt med Moskva. Det hadde vært morro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-F4GxcFLrtu Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 vidor skrev (På 22.5.2022 den 18.42): Spesielt når det er pågående med alt av lidelse og tap det medfører. Da virker det litt vel respektløst å prøve og kapitalisere på det. Kommer ann på hvordan spillet blir designet og utført også handlingen og din rolle i spillet. Selv personlig, så lager jeg det jeg vil (indie) med lite hensyn til hvordan folk føler seg om det Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 (endret) 6 hours ago, S. Drakensson said: Selv personlig, så lager jeg det jeg vil (indie) med lite hensyn til hvordan folk føler seg om det Folk glemmer normalt ting ganske fort. Covid er jo langt fra over, men massemediemessig er det jo i hovedsak det. Virker som folk også begynner å bli så smått "ferdig" med Ukraina også. Om du er for tidlig ute med krigsbaserte ting merker du det vel fort på salgstallene. Endret 9. september 2022 av vidor Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 5 hours ago, vidor said: Folk glemmer normalt ting ganske fort. Covid er jo langt fra over, men massemediemessig er det jo i hovedsak det. Virker som folk også begynner å bli så smått "ferdig" med Ukraina også. Om du er for tidlig ute med krigsbaserte ting merker du det vel for på salgstallene. En gammal dame som overså et rike som utnyttet den tredje verden for sin egen gode, og som sin personlige formue bygger på alt fra våpen industri til slaveri er død, så media har ikke nok bredbånd til å snakke om Ukranina nå, kanskje om det atomkraftverket går i lufta får vi noen høydepunker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-F4GxcFLrtu Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 vidor skrev (7 timer siden): Folk glemmer normalt ting ganske fort. Covid er jo langt fra over, men massemediemessig er det jo i hovedsak det. Virker som folk også begynner å bli så smått "ferdig" med Ukraina også. Om du er for tidlig ute med krigsbaserte ting merker du det vel fort på salgstallene. Neida jeg lager ikke spill om akkurat Ukraina konflikten. Men jeg mener at generelt sett, er jeg ganske apatisk om hva folk synes om mitt verk. Jeg liker å gå min egen vei og være litt transgressiv. Synes det er viktig å by på kunst som kan være litt ukomfortabel eller merkelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-F4GxcFLrtu Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 Gunfreak skrev (2 timer siden): kanskje om det atomkraftverket går i lufta får vi noen høydepunker En prolog til STALKER: Shadow of Chernobyl xD Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 Farming simulator 2022 Ukraine edition kunne blitt interessant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå