Vinterbarn Skrevet 22. mai 2022 Del Skrevet 22. mai 2022 (endret) Prøver å finne ut av hvordan jeg sletter innlegget. Endret 2. juni 2022 av Vinterbarn Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 22. mai 2022 Del Skrevet 22. mai 2022 Hør på samboeren din og pell deg til legen du! Folk oppsøker lege for langt mindre ting enn dette. Faktisk vil jeg anse dette som litt alvorlig. Du har nok fått en type halsbetennelse. Kanskje streptokokker. Men jeg aner ikke. Gå til legen du! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mai 2022 Del Skrevet 22. mai 2022 Det er så typisk oss menn. Det å vente med å gå til legen før det har blidt 10 ganger verre. Helt enig, hør på din kjære og gå til legen. 1 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 23. mai 2022 Del Skrevet 23. mai 2022 Helt åpenbart halsbetennelse. Man sier at det ikke er behov for å oppsøke legen før det har gått 7 dager med like sterke ubehag. Legen kan ta en strep-prøve, altså en Strreptokokkprøve som Milhouse her ovenfor er inne på. Hvis det er Streptokokker, og din CRP (blodprøve) er over 50, vil du sannsynlig får tilbud om antibiotikabehandling. Hvis ikke, da må du bare vente til det går over av seg selv, hvilket det aller oftest gjør. God bedring. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2022 Del Skrevet 23. mai 2022 Legen er der for akkurat sånne ting. Det er nok gjort på ti minutt. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 23. mai 2022 Del Skrevet 23. mai 2022 Vinterbarn skrev (23 timer siden): Ble litt usikker på om jeg burde gå til legen. Er du usikker om du skal til tannlegen når du har vondt i ei tann? Usikker om du skal ta bilen på verksted når den kødder seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå