Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 23. mai 2022 Del Skrevet 23. mai 2022 Numitor skrev (17 minutter siden): IKEA byr pĂ„ utfordring. Ă rets donutâŠâŠ.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 23. mai 2022 Del Skrevet 23. mai 2022 Numitor skrev (1 time siden): Har vi fÄtt med oss pavens dass?  wow, holy shit ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 23. mai 2022 Del Skrevet 23. mai 2022 Inspector skrev (30 minutter siden): Av og til er konsistensen (avhengig av mat og drikke) sĂ„ seig og klebrig at kun kaldt vann er utilstrekkelig.  Dasspapir er et mĂ„ste ogsĂ„ ved bruk av bidetâŠ. Da unngĂ„r man bĂ„de vĂ„te underbukser og bremsesporâŠ. Dasspapir mĂ„ selvfĂžlgelig brukes med mĂ„te. For mange tĂžrk kan gjĂžre stumpen sĂ„râŠâŠ Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 (endret) Inspector skrev (7 timer siden): Av og til er konsistensen (avhengig av mat og drikke) sĂ„ seig og klebrig at kun kaldt vann er utilstrekkelig.  Dasspapir er et mĂ„ste ogsĂ„ ved bruk av bidetâŠ. Da unngĂ„r man bĂ„de vĂ„te underbukser og bremsesporâŠ. Ikke mĂžtt pĂ„ den utfordringen der da jeg vasker meg i bideet pĂ„ samme mĂ„te som jeg vasker meg der bak i dusjen. Ellers sĂ„ pleier Bide Ă„ vĂŠre koblet opp med varmtvann og. Foretrekker selv Ă„ tĂžrke opp med klut da dopapir og vann er en dĂ„rlig kombo. Endret 24. mai 2022 av Hansien Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 Hansien skrev (19 minutter siden): Ikke mĂžtt pĂ„ den utfordringen der da jeg vasker meg i bideet pĂ„ samme mĂ„te som jeg vasker meg der bak i dusjen. Ellers sĂ„ pleier Bide Ă„ vĂŠre koblet opp med varmtvann og. Foretrekker selv Ă„ tĂžrke opp med klut da dopapir og vann er en dĂ„rlig kombo. HĂ„nddusj med regulerbar temperatur og trykk er nok den optimale rengjĂžringsmetodenâŠ. Lenke til kommentar
Numitor Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 Man har funnet tÞnner fra 13-hundretallet med middelalderdritt fra latriner i Odense (Danmark) og de stinker fortsatt - 700 Är etter. Rare greier egentlig, de tÞnnene mÄ jo vÊre tilnÊrmet hermetisk tette, slik at godsakene fÞrst kan Äpenbare seg nÄr man Äpner...som bÊsj pÄ boks. Slik jeg forsÞker tenke - og det kan utmerket godt vÊre feil - er at denne miksturen gasser, og avhengig av tettheten ikke har noe sted den kan ta veien annet enn Ä bygge opp trykk i tÞnnen, men etter 700 Är vil noe i meg ha meg til Ä tro at dette ville ha blitt nÞytralisert, hvilket - som vi ser - beviselig er feil.  Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 Numitor skrev (33 minutter siden): Man har funnet tĂžnner fra 13-hundretallet med middelalderdritt fra latriner i Odense (Danmark) og de stinker fortsatt - 700 Ă„r etter. Rare greier egentlig, de tĂžnnene mĂ„ jo vĂŠre tilnĂŠrmet hermetisk tette, slik at godsakene fĂžrst kan Ă„penbare seg nĂ„r man Ă„pner...som bĂŠsj pĂ„ boks. Slik jeg forsĂžker tenke - og det kan utmerket godt vĂŠre feil - er at denne miksturen gasser, og avhengig av tettheten ikke har noe sted den kan ta veien annet enn Ă„ bygge opp trykk i tĂžnnen, men etter 700 Ă„r vil noe i meg ha meg til Ă„ tro at dette ville ha blitt nĂžytralisert, hvilket - som vi ser - beviselig er feil.  Ikke sĂ„ merkelig nĂ„r nedbrytingen stopper opp pga manglende oksygen og smĂ„kryp. Anaerob nedbryting er det fine navnet pĂ„ denslags prosesserâŠ.. Lenke til kommentar
Numitor Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 (endret) Inspector skrev (42 minutter siden): Ikke sĂ„ merkelig nĂ„r nedbrytingen stopper opp pga manglende oksygen og smĂ„kryp. Anaerob nedbryting er det fine navnet pĂ„ denslags prosesserâŠ.. Hvilken grad av nedbrytning kan vĂŠre tilstede nĂ„r det fortsatt stinker som nylig lagt dritt? Det er mulig jeg formulerer meg klĂžnete, men hvis det er en nedbrytning formoder det mindre stank, hvilket ikke er the case. Det stinker fortsatt like mye som om det var nylagt. Endret 24. mai 2022 av Numitor Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 Det lukter av hermetikk som blir Äpnet ogsÄ, lukten blir ikke borte da den ikke har noensteds Ä dra. Lenke til kommentar
Numitor Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 Mektig foto av en dasslemper som utfÞrer en jobb slik at samfunnet kan fungere. (A 'strontschepper,' or feces-collector, collects toilet waste in buckets in this 1953 photograph taken in Amsterdam.) sier teksten. Hestetrynet kan tyde pÄ at kÊllen benyttet havremotor, men i 1953 hadde lastebiler vÊrt tilgjengelige i 30 Är. NÄr jeg var ti Är i 1969 hadde vi én person i Halden by som sverget til havremotor, HesteBjÞrn. VÊre man kaller seg marki, greve, lord, hertug, konge eller hersker, stinker etterlatenskapene deres akkurat like ille som fra oss alle andre. Lenke til kommentar
Numitor Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 Dubious skrev (26 minutter siden): Det lukter av hermetikk som blir Äpnet ogsÄ, lukten blir ikke borte da den ikke har noensteds Ä dra. Forslag, hvis du mener jeg sier noe feil sÄ angrip det du mener er feil. Lenke til kommentar
Numitor Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 I oldtiden var det Ä gÄ pÄ dass dagligdags, akkurat som det er nÄ. Dessverre lider vÄrt samfunn av en stadig Þkende bruk av eufemisme (ordforskjÞnnelse). sensur, hvor USA er verdensmester. De som bedriver denne sensuren er myndighetene i de land som vil kontrollere sine innbyggere aller mest. Se George Carlin fortelle hvordan "shell shock" fra fÞrste verdenskrig ender opp som "post traumatic stress disorder" i Vietnam. Det er helt sykt! Toilet papers become bathroom tissues etc. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 Numitor skrev (29 minutter siden): I oldtiden var det Ă„ gĂ„ pĂ„ dass dagligdags, akkurat som det er nĂ„. Dessverre lider vĂ„rt samfunn av en stadig Ăžkende bruk av eufemisme (ordforskjĂžnnelse). sensur, hvor USA er verdensmester. De som bedriver denne sensuren er myndighetene i de land som vil kontrollere sine innbyggere aller mest. Se George Carlin fortelle hvordan "shell shock" fra fĂžrste verdenskrig ender opp som "post traumatic stress disorder" i Vietnam. Det er helt sykt! Toilet papers become bathroom tissues etc. Leste pĂ„ kvinneguiden en gang at noen var flau over Ă„ kjĂžpe dopapir.... og fikk stĂžtte fra mange andre. đ hah Siden jeg har IBS/IBD snakker jeg gjerne hĂžyt og ivrig om avfĂžring og diare. Noen fĂžler seg litt stĂžtt og "skvetter" litt av det. NĂ„ er det jo fy fy Ă„ si ordet "lukt" ogsĂ„.... man skal si "duft". đ SĂ„ alle rengjĂžringsreklamer og ymse sier: "Denne dufter helt fantaaaastisk". Fordi lukt er vemmelig og feil. Jaggu. https://www.reddit.com/r/ratemypoo/ Kos dere med denne. 1 Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 (endret)  Ville vÊrt litt skeptisk hvis jeg hadde sett dette. Tilsvarende toalett i selv enda verre forfatning finnes. Endret 24. mai 2022 av .,. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 .,. skrev (1 time siden):  Ville vÊrt litt skeptisk hvis jeg hadde sett dette. Tilsvarende toalett i selv enda verre forfatning finnes. Joda har sett varianter av denne pÄ diverse turer til»langtvekkistan». Her sitter man ikke og koser seg med kryssord eller Ipad. Derfor som tidligere nevnt min nr.1 i bedritne do-design. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2022 (endret) At dassdÞra er sÄ nÊrt doen at man mÄ gÄ langt ut mot siden bare for Ä lukke dÞra. Verre blir det nÄr man skal ut. Da mÄ man kravle over dassen for Ä Äpne dÞra fra innsiden. Det finnes faktisk noe lignende design her jeg bor. Endret 27. mai 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Flydo kan ogsÄ vÊre en prÞvelse. Plassmangel gjÞr at voksne menn kan ikke stÄ og pisse uten Ä stange i taket. Plassmangel gjÞr at «venstretÞrk» blir en utfordring. Konstant kÞ og stress hvis sikkerhetsbeltene mÄ pÄ/doen mÄ stenge Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Menn kan sitte pÄ do de ogsÄ. Hadde det samme problemet i en loftsleilighet, hvor dassen var plassert under skrÄtaket. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Inspector skrev (PÄ 27.5.2022 den 19.29): Flydo kan ogsÄ vÊre en prÞvelse. Plassmangel gjÞr at voksne menn kan ikke stÄ og pisse uten Ä stange i taket. Plassmangel gjÞr at «venstretÞrk» blir en utfordring. Konstant kÞ og stress hvis sikkerhetsbeltene mÄ pÄ/doen mÄ stenge Man stÄr og pisser fordi det ofte er det enkleste for menn. Men pÄ fly, turbusser, bÄte rog diverse tog i utlandet - er absolutt ikke det det mest behagelige. Da sitter man som regel. Tror ikke det er sÄ mange menn som foretrekker Ä stÄ for Ä pisse i et fly. NÄr det er sagt; ulempen med Ä sitte er at penishodet ofte berÞrer kanten av doskÄla. SÊrlig dersom du har en kuk av anstendig stÞrrelse som herr Milhouse her. SÄ da pleier jeg Ä ta hÄnda og fysisk holde penis ned. SÄ her er det mange vurderinger man mÄ ta. De verste dassene er nok de eldre rasteplass-toalettene langs veiene i Norge. Velkommen til riksvei 3. VG kunne melde om at 8 av 10 toalett langs norske veier manglet bÄde sÄpe, papir og vann (!).  Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ