Bandidos-Pelle Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg har en god del MP3-sanger på mobilen, men det er et problem jeg har. "Hver" sang starter forholdsvis rolig, men tempoet kommer bedre med etterhvert. Poenget mitt er at i starten, når det er forholdsvis rolig, er ikke lyden særlig høy heller. Derfor har jeg gått glipp av mange inkommende samtaler. Finnes det derimot et program som gjør at jeg kan velge deler av MP3-sangen til mobilen, f.eks refrenget? Kan også være et PC-program, selvsagt... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Last ned MP3 Surgeon og klipp opp sanger der, deretter kan du legge de på mobiltelefonen igjen... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Du kan bruke et videoredigeringsprogram (f.eks. adobe premiere) Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Nå er jo Adobe Premiere et program til 10-12 tusen, hvis man er lovlydig vel å merke -Heiper- Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jo, jo men det er virkelig bra Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 haha... så fremt man ikke redigerer masse videoer kjøpe ikke mannen i gata videoprogram for 10-12000 for å redigere ringetonene Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Nei. nei men du kan vel bruke andre redigeringsprogrammer som Pinnacle hvis du ikke har råd til adobe premiere. Men, men det finnes vel programmer som er laget spesielt for lydredigering og Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg brukte "mp3 Splitter and Joiner". Freeware som Google bladde opp og det fungerer helt utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå