Spillredaksjonen Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 The Witcher 3-oppgradering for nye konsoller kommer mot slutten av året CD Projekt har fått orden på PlayStation 5- og Xbox Series X/S-versjonene. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Mr.Gaandy Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 Spillet eg gleder meg mest til i år, sjølv om eg har spelt da fleire gongar. 2 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 Dette er også et spill jeg har spilt meg lei på. Spilt gjennom det to ganger. Det får holde. Litt bedre grafikk og 60FPS får meg ikke til å ville spille det igjen. Synes det er litt for mye fokus på remasters og remakes for tiden...... Hva er vitsen, jo melkes det som melkes kan uten å måtte lage noe nytt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 (endret) Er nysgjerrig på hvor mye bedre grafikken blir for oss PC-brukere, som allerede har spilt Witcher 3 med 50+ mods. Hovedpoenget er nok å utgi spillet for neste generasjon spillkonsoller, og forhåpentligvis tjene en god slant på det. Men jeg spiller gjerne W3 en gang til, det flommer ikke akkurat over av nye AAA-spill for tiden med virkelige gode historier og karakterer laget for et mer modent og intelligent publikum... Endret 21. mai 2022 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
Mriceluver Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 Kommer det en nyversjon med bedre grafikk til pc også? 2 Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 22. mai 2022 Del Skrevet 22. mai 2022 Ser ikke poenget med å kjøre en remaster av Witcher 3 som har fin grafikk fra før av. Melkeprodukter er det nok av for tiden eller? De kan bruke krefter på å lage nytt istedet mener nå jeg. Lenke til kommentar
alike Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Jojimbo skrev (På 22.5.2022 den 19.13): Ser ikke poenget med å kjøre en remaster av Witcher 3 som har fin grafikk fra før av. Melkeprodukter er det nok av for tiden eller? De kan bruke krefter på å lage nytt istedet mener nå jeg. Dette er ikke en remaster, men en next gen versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå