Odd R. Valmot Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Avduker to nye elbiler og en flyvende drone til persontrafikk Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Kommer Voyager X2 med hengerfeste? 2 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 keramikklampe skrev (1 time siden): Kommer Voyager X2 med hengerfeste? Hva med taklast, og sitter ladeporten på riktig sted, som er "the left side, which is the right side, because the right side is the wrong side"...!?! Og, "can you sleep in it"? 😄 1 Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 Uten flybridge og en million km rekkevidde i dyp snø med campingvogn er alt uaktuelt. 3 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 Hvordan klarer den seg over Saltfjellet? Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 Serpentbane skrev (38 minutter siden): Hvordan klarer den seg over Saltfjellet? Hvis det er den flyvende du tenker på så er det 8 mil fra Mo i Rana til Storjord på nordsida. Det bør gå eksepsjonelt dårlig med påstått rekkevidde på kanskje 65 km. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 Nå hang jeg meg mest på "satiren" som var så godt i gang, men dette åpner altså for en ny businessmodell med ladestasjon og svelesalg på Polarsenteret da... 1 Lenke til kommentar
chrisbt Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 2 hours ago, Bengt Who said: Hvis det er den flyvende du tenker på så er det 8 mil fra Mo i Rana til Storjord på nordsida. Det bør gå eksepsjonelt dårlig med påstått rekkevidde på kanskje 65 km. Bare å slanke seg og vente på medvind så er det kanskje en mulighet. Lenke til kommentar
chrisbt Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 Antar de har valgt doble propeller for redundans - at den fortsatt skal kunne lande trygt om en feiler. I forhold til støy vil jeg tro det er en katastrofe - pusher propeller er gjerne langt mer støyende da de skjærer gjennom en turbulent luftstrøm fra skrog og i dette tilfellet en annen propell. Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 Spennende med fri adkomst til propellene også... Tror sånn sett ikke at det er støyen fra dem jeg ville bekymret meg mest for. Lenke til kommentar
EremittPåTur Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 Ingen problem, det kommer mulighet for tanking i luften. https://www.thetimes.co.uk/article/charging-in-air-keeps-drones-flying-for-ever-ndfxmm8nj Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 Serpentbane skrev (13 timer siden): Hvordan klarer den seg over Saltfjellet? Stor fare for flyve-Rust, Mathias Rust i sin lille (innleide) 4-seters og singlemotoriserte Cessna 172. Se opp for det bråkende småflyet med blå dekor og nummer D-ECJB. Spesielt om fargen nå er blitt til rødfarge pga at det var Saltfjellet som skulle passeres. 1 Lenke til kommentar
J-Å Skrevet 21. mai 2022 Del Skrevet 21. mai 2022 Quote De tilbyr også en avansert parkeringsassistent som gjør at bilene kan parkere i luker langs kjørebanen og vertikalt på den Vertikal parkering er ganske avansert ja. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå