mulle mekk Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 da er det årlige penge sluket med steam salget snart her igjen hva skal eller tenker dere at dere skal skaffe dere? jeg personlig tenker kanskje å skaffe meg disse hvis de blir med i salget * lego star wars the skywalker saga * the ascent * sherlock holmes chaper one * god of war * stubbs the zombie in rebel without a pulse er de jeg kan komme på nå i farta i så fall muligens så skal det være et salg den 23 mai til 30 mai og enda ett 13 juni til 20 juni Lenke til kommentar
Gjest Baardsen Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Ingenting. Jeg kjøpte IL-2 "Stalingrad" pakken for et par år siden og den er fortsatt det eneste jeg spiller. Ganske digg å ikke være slik som alle andre som sløser bort store summer på gaming eller for den saks skyld lar seg påvirke av sesongbetonte salgskampanjer. 2 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Hvis God of War får et godt tilbud har jeg lyst til å plukke det opp. Steam salgene de siste årene har vært rumpe, så har ingen store forventninger. 1 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 (endret) @Gjest Baardsen Det var da voldsomt pretensiøst… Endret 19. mai 2022 av Tan28 2 Lenke til kommentar
mulle mekk Skrevet 19. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2022 Fenrisúlfr skrev (1 time siden): Hvis God of War får et godt tilbud har jeg lyst til å plukke det opp. Steam salgene de siste årene har vært rumpe, så har ingen store forventninger. er lov å håpe at dette årets salgs runde blir bedre enn de siste som har vært Lenke til kommentar
Gjest Baardsen Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 7 hours ago, Tan28 said: @Gjest Baardsen Det var da voldsomt pretensiøst… Kanskje litt i overkant ja, men absolutt ikke voldsomt. Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 Er også et større utvalg for salg på Epic Store for tiden. Det samme på GOG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå