Diskusjon.no Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Pluto TV skal by på filmer, serier og sport.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 "We’re sorry, but Pluto TV is currently unavailable in your location. We’re working hard to bring Pluto TV to this area, so stay tuned to find out when." Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Hvordan lukke vinduet som er over innholdet på siden? Vinduet skjuler halvparten av det en søker etter og gjør nettsiden ubrukelig. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 (endret) Funker fint her. Har ikke satt meg veldig mye inn i hvordan det fungerer, men mye av innholdet følger et sendeskjema og går som en vanlig tv-sending, altså ikke on demand og uten kontroll. Det er en on demand-seksjon, og det står "on demand powered by viafree". Betyr det at innholdet der er det samme som allerede var tilgjengelig gjennom viafree? Fant noe innhold on demand og fikk til å starte det. Innhold som jeg ikke tror finnes i viafree. Veldig mye forsinkelse på reaksjonene i hele systemet. Og der dukket det opp en reklamepause til og med Endret 19. mai 2022 av bo1e Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 (endret) Hvis dette er et konsept som er betalt med reklame og mer eller mindre gjør en film på 1:30 om til 3 timer med all reklamen, så nei takk. Tror jeg også fikk beskjed om at det ikke var aktivt for landet jeg "var i". Tror nok dette har å gjøre med at systemet tror jeg er i Sverige. Edit: Fungerte fint nå. Endret 19. mai 2022 av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå