Gå til innhold

Jeg lurer på noe med lakking


Anbefalte innlegg

Jeg skal lakke både utsiden og innsiden av kabinettet mitt. på innsiden vil jeg har "glossy" hvit (det motsatte av matt) og på utsiden "glossy" rød.

Jeg lurer på hva jeg trenger av forskjellige lakk typer (grunning osv) for at det skal bli bra resultat. Det som er synd er at jeg må lakke på verandaen og tempraturen i lufta ligger rundt 0°c (Oslo nord) Har det egentlig noe å si?

 

Alt som kan hjelpe en nybegynner med lakking kan dere poste her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare en liten "add-on" til det Walk On skrev.

 

Har du problemer med å få tak i silikonfjerner (som sikkert er jæskla dyr i tilleg), kan du bruke Zippo fuel. Jo, den er jo dyr den også, men du slipper i alle fall og ende opp med en stor kanne av ett eller annet.

Gjør i alle fall samme nytten

Lenke til kommentar

Hmmm jeg har møtt en vegg. Jeg skulle kutte ut pleksiglass slik at det passet til kuttet i kabinettet. men med stikksaga så ble det bare smeltetull og jeg kom ingen vei. har noen av dere et tips til hvordan jeg skal fikse dette?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-14 19:46, DCP skrev:

Hmmm jeg har møtt en vegg. Jeg skulle kutte ut pleksiglass slik at det passet til kuttet i kabinettet. men med stikksaga så ble det bare smeltetull og jeg kom ingen vei. har noen av dere et tips til hvordan jeg skal fikse dette?



 

prøv og ta det med ro når du sager.

bruker du metall eller tre-blad på saga?

prøvde med metallsagblad og måtte sage kjempesakte.

med tresagbladet gikk det litt fortere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...