Gjest 33880...4dc Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 Utvekslet en del flørtende blikk med en medpassasjer på et fly forleden. Vi endte opp med å ta samme tog sammen videre, og akkurat da vi skiltes holdt vi blikket en lang stund. Jeg er rimelig sikker på at vedkommende ville ha gitt meg nummeret sitt om jeg hadde spurt, men turte ikke, og muligheten forsvant før jeg fikk motet. Er det noen tips til hvordan jeg kan finne ut hva vedkommende heter? Anonymous poster hash: 33880...4dc Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 Det toget har nok gått. Bokstavelig talt. Du kan alltids håpe at dere møtes igjen ved en tilfeldighet. Bor du i en middels liten by er sjansen ganske stor så lenge du beveger deg litt utendørs. Om du skal drive å etterlyse via sosiale medier og lignende - skader det bare verdigheten din etter min vurdering. Jeg har sett flere flaue "etterlysninger" - til og med som rubrikk i lokalavisa. 3 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 Ingen reiseselskaper kommer til å gi ut personopplysninger hvertfall, så hvis du har tenkt det sporet kan du bare slå det fra deg. Sosiale medier er vel ditt eneste håp nå. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 Dette er sånt som lokalaviser spiser opp om du er villig til å eksponere deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå