gondron Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 (endret) Hei. Eg har ein Samsung og har i senere tid mottatt mye meldinger eg skulle ha lagret i leseligt format Eg har backup via Samsung Switch. Men kan ikkje lese innholdet i fila. Kan noen hjelpe meg med exsport av lesbar fil av sms er mottatt av en person? Endret 18. mai 2022 av gondron Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 En app som heter Droidtransfer hevder å kunne lagre sms som pdf fil. Har ikke testet selv, så jeg kan ikke gå god for hvor bra det funker: https://www.wideanglesoftware.com/droidtransfer/?matchtype=e&keyword=convert text messages to pdf&gclid=Cj0KCQjwspKUBhCvARIsAB2IYuuyPuxAueLuPRBMrglE5gRp4nzo9nsYp2CJHkCmlo0--M4S8AGxEy8aAirbEALw_wcB Lenke til kommentar
gondron Skrevet 18. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2022 Glemte å nevne at eg håpet å slippe og kjøpe eit programm for det. Dette er også kjøp Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 SMS Backup+ laster opp til Google-kontoen din. 1 Lenke til kommentar
gondron Skrevet 19. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2022 ^fmj skrev (19 timer siden): SMS Backup+ laster opp til Google-kontoen din. Har du testa den? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 gondron skrev (16 minutter siden): Har du testa den? Har brukt den lenge. 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 1 minute ago, ^fmj said: Har brukt den lenge. Tipper trådstarter er ute etter å vite om denne backupen kan leses som klartekst. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 (endret) geir__hk skrev (1 minutt siden): Tipper trådstarter er ute etter å vite om denne backupen kan leses som klartekst. Det kan den, blir som en egen innboks inne på Gmail-kontoen. Endret 19. mai 2022 av ^fmj 1 1 Lenke til kommentar
gondron Skrevet 21. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2022 ^fmj skrev (På 19.5.2022 den 16.45): Har brukt den lenge. Står mye om at den ikkje funker etter google endret ting. Stemmer det? Eller funker den enda Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. mai 2022 Del Skrevet 22. mai 2022 (endret) gondron skrev (14 timer siden): Står mye om at den ikkje funker etter google endret ting. Stemmer det? Eller funker den enda Testet nå, en stund siden jeg har brukt den. Det fungerer enda, du må lage et app-passord og bruke IMAP (husk å aktiver dette på din Google-konto om du ikke allerede har gjort det). I appen Avanserte innstillingerer Tjenerinnstillinger Autentisering: ren tekst imap.gmail.com:993 Din e-postadresse App-passordet TLS Heads up For å beskytte kontoen din støtter ikke Google lenger bruken av tredjepartsapper eller enheter som ber deg logge på Google-kontoen din med bare brukernavnet og passordet ditt, fra og med 30. mai 2022. Siden man bruker et app-passord kan man jo håpe at det vil fortsette å fungere. Endret 22. mai 2022 av ^fmj 1 Lenke til kommentar
gondron Skrevet 25. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2022 Må eg legge i Gmail passordet? Lenke til kommentar
gondron Skrevet 25. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2022 (endret) ^fmj skrev (På 22.5.2022 den 12.35): Testet nå, en stund siden jeg har brukt den. Det fungerer enda, du må lage et app-passord og bruke IMAP (husk å aktiver dette på din Google-konto om du ikke allerede har gjort det). I appen Avanserte innstillingerer Tjenerinnstillinger Autentisering: ren tekst imap.gmail.com:993 Din e-postadresse App-passordet TLS Heads up For å beskytte kontoen din støtter ikke Google lenger bruken av tredjepartsapper eller enheter som ber deg logge på Google-kontoen din med bare brukernavnet og passordet ditt, fra og med 30. mai 2022. Siden man bruker et app-passord kan man jo håpe at det vil fortsette å fungere. Eg hsr fått til å lasta opp. Alt i orden nå Takk for god hjelp Endret 25. mai 2022 av gondron Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Om noen skulle kommer over tråden kan jeg bekreftet at det fungerer fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå