Malvado Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hei. Lurte på om det var noen som hadde kjøpt dette kortet i det siste og om det har gått bra med moddinga opp mot 9800 pro? Sitter igjen med en pen slump etter jule lønna og har tenkt å bruke det på å oppdatere skjermkortet og tenkte da at dette kunne være et meget godt alternativ. Pax, Malvado Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Bleep Alltid en fin ting å bruke søkefunksjonen. Edit: og for å spesifisere, siste linken i første innlegget i den tråden linker til en annen tråd der brukerne poster sine erfaringer om softmods. Endret 11. januar 2004 av Tacritan Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Det er jo nesten umulig å få tak i. Er selv på utkikk etter et slikt, men så langt har ikke jeg funnet noen som har det på lager. I følge komplett, så får de ikke det inn før 28. februar. Som jeg ser på andre poster her på forumet, virker det som enkelte får vellykka mod'er av kortet. Hadde noe med at kortet måtte ha 256 bits minne, men det er kanskje de samme trådene du har lest. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg og broren min kjøpte hvert vårt Hercules Rad. 9800se AIW, et fra komplett og ett fra pcutstyr. Begge fikk vellykket mod! Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Om jeg ikke husker helt feil så stod det "128 bits" bak det kortet på webshopen til komplett i juletider.. Men det kan jo hende de får inn noen andre kort. Sitter du igjen med en pen slump så kjøp deg et Radeon 9800 pro. Se etter billigste pris i prisguiden. EDIT; med mindre du må ha alle "AIW" funksjonene. Det er jo en grunn til at kortene blir solgt som "SE" og ikke non-pro eller pro. Endret 11. januar 2004 av vladnag Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 [quote name='Tacritan' date='11/01/2004 : 13:15'] [url="http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=171701&hl="]Bleep[/url] Alltid en fin ting å bruke søkefunksjonen. Edit: og for å spesifisere, siste linken i første innlegget i den tråden linker til en annen tråd der brukerne poster sine erfaringer om softmods. [/quote] Hvis du leste innlegget mitt så spurte jeg spesifikt om hvordan Hercules sitt kort har fungert med softmod i det siste , desuten så hjelper det ikke å linke til innlegg hvor siste erfaring er fra 15 des. Hvis jeg ikke husker rett så kom AIW kortene på lager til blandt annet komplett den 6-7 des (og var allerede reservert til en del kunder) og det er da derfor ikke så rart at jeg spør nå i en ny tråd. Men ok, ser at det fortsatt er et sjangsespill så det er godt mulig at det blir et pro kort i steden, med et tileggs video inn kort. Takk for all hjelp sålangt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå