Gå til innhold

Arctic Silver


Toset

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med denne kjølepastaen? Jeg har hørt mye skryt av den, men er det så stor forskjell? Jeg har en AMD XP 1600+, og en kraftig vifte som er godkjent opp til XP 2000+, så jeg tenkte å overklokket litt... Men jeg bør vel ha ganske god kjøling. AMDer blir jo ganske så varme. Nå kjører min 1600+ på 36-40 *C på idle, og 40-43*C på load. Hvis jeg overklokker til XP1800+ eller høyere blir jo den endel høyere. Vil nødig svi den. :smile:

 

Har vanlig kjølepasta (GlobalWin eller etellerannet) på nå, men har hørt at AS er mye bedre. Stemmer dette??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor jeg får kjøpt Arctic Silver for en fornuftig pris? Jeg sjekket Microplex, men der kom kjølepastaen på tilsammen 270 kroner for frakt og levering og greier. 270,- for litt kjølepasta er for drøyt! Jeg bor i Bergen, er det noen steder her man får kjøpt det, noen butikker?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-09 00:39, thorhansen skrev:

83,-

Men det gjelder kun ved betaling med VISA

Skal den sendes i oppkrav så kommer Postens oppkravsgebyr på 44,- i tillegg.


Dersom du skal bestille, gå inn på
og bestill. Der kan du velge fraktmetode. Velg servicepakke, og send meg en mail på [email protected] så endrer jeg fraktmetode til brev.



 

Betalingsmåte, skal jeg velge VISA Postnummer 4000-9999 NOK78.00 (mitt er 5184), så sende en mail til deg?

Lenke til kommentar

Jøss det var kult att http://www.netconnection.no

kan levere slik og sende småting som artic silver medbrevporto vis man betale med visa :smile:

så det skal jeg huske på neste gang jeg skal bestille noe pasta :smile:

 

Dette att dere sender kjølepasta med brev vis man betale med visa burde dere averte høyt på sidene deres :smile:

det vil bli MEGET god reklame av det , pluss att dere vil få masse bestillinger på pasta :smile:

ja da begynner jo alle og handle artic silver 3 hos dere :smile:

og ting begynner og balle på seg :smile:

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-03-09 07:49 ]

Lenke til kommentar

Enig! Dette er en genial ide. Korfor skal Posten kreve inn grisemye penger, når pakken enkelt og greit kan sendes for 11 kroner? Skulle ønske flere var som netconnection og tok litt initiativ for å hjelpe oss forbrukere/kunder med å få tak i ting til en fornuftig pris. Dere kan stole på at jeg kommer til å svippe innom http://www.netconnection.no neste gang jeg skal ha noen deler til PC'en :smile: :grin: :wink:.... Dette hadde aldri f.eks Komplett gjort. De lever av å gjøre ting vanskeligere enn det er for forbrukerene!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

fanden ta deg normal. dette begyner og bli en regelrett lynsjing av netcon. de er sikker SÅ ille. OK de dret på draget og var ikke helt reale, men de lover bot og bedring. og hvis de skaffer ting billigere en andre, så jøper jeg der.

 

foresten så begyner jeg faktisk, etter og ha lest alle trådene du har vært innvolvert, og tro at DU jobber for en eller annen webshop sån såm du driver på.

 

OG hva fanden satans har du imot komplett.no?

***** bra og seriøs side det.

 

_____________________________________________________

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-10 10:47, normal skrev:

Quote:


CS_eR GøY skrev (2002-03-09 15:34):

NetcONection ruleZ


 

det gjør de **** ikke

og det gjør heller ikke du

 

 

CS_eR GøY

 

Registrert:

2002-01-09

 

Meldinger: 249

Postet: 2002-02-03 22:50 ID: 70

 

 

 

SLEIPE JEVLER

VI HANDLER IKKE HOS DERE NEI

 

FY SKAM PÅ DERE

 

Nå er jeg enig med El_diablo21 og alle andre som er lei av dine innlegg hvor du Sier noe negativt om netconnection.

Tror ALLE her på hw.no har sett at du ikkke liker netconnection , og vi respekterer det (jeg i alle fall)

men når du bringer det opp hver gang jeg ser en post av deg så begynner jeg og bli irritert.

 

Kan du ikke bare holde meningene dine for deg selv for en gangs skyld?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...