Gjest Baardsen Skrevet 15. mai 2022 Del Skrevet 15. mai 2022 Lurer på om jeg kan være logget inn på 2 forskjellige email kontoer samtidig evnt. hvorfor ikke. Er mye styr å holde på å logge seg ut om man skal inn på en annen konto og så tilbake igjen. Noen som har noe triks i ermet? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. mai 2022 Del Skrevet 15. mai 2022 Hvilke kontoer er det snakk om, og hvilken telefon. Her mangler vi informasjon for å svare godt på spørsmålet. Lenke til kommentar
Gjest Baardsen Skrevet 15. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2022 Tja, er det i det hele tatt mulig så er det vel ingen grunn for ikke å nevne dette. Er det opp til operativsystemet eller er dette en sikkerhetsforanstaltning alle operativsystemer har? Jeg har en Samsung A70, men kan ikke forstå at dette skal ha noe med saken å gjøre. Denne utfordringen har jeg også når jeg sitter på pc`en og det er like irriterende der som på mobilen. Dette er en problemstilling som i utgangspunktet alle har, ikke bare jeg da det jo er lagt opp til at man må logge seg av en konto for å komme seg inn på en annen konto på samme nettstedet, det være seg ebay, Facebook, Youtube eller hva det nå måtte være. Føler vel at vi allerede har konkludert med at dette ikke er mulig samme hvilken telefon eller pc man eier. Har jeg rett eller har jeg rett? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 15. mai 2022 Del Skrevet 15. mai 2022 Dette er pga brukervennlighet. Om du vil være innlogget på forskjellige kontoer så må du bruke flere nettlesere eller inkognitomodus. 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. mai 2022 Del Skrevet 15. mai 2022 Jeg er pålogget på 2 Gmail og jobbmail (Microsoft) via Gmail-app på telefonen. Får varsel med en gang en av disse kontoene mottar mail. Og jeg kan hurtig bytte mellom Gmail-kontoer på Windows. 1 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. mai 2022 Del Skrevet 15. mai 2022 Jeg er innlogget med to Google-kontoer både i nettleser og på telefonen. Det er fint mulig. Er også logget inn på andre epost-tjenester. Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 15. mai 2022 Del Skrevet 15. mai 2022 (endret) På min iPhone har jeg 4 forskjellige Mail kontoer i Mail appen. Som er koordinert med min iPad. Endret 15. mai 2022 av Kjell Olaf Winther Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå