PC^2020 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Hva er det egentlig ramdacen gjør? er det ikke no slik som at den styrer signalene som skal ut til skjermen, og gjør de om til analoge signaler eller no?? det jeg lurte på var om hastigheten på ramdacen har mye å si i forhold til ytelse osv.. Endret 11. januar 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Etter hva jeg har hørt har ikke ram dacen mye å si på hastigheten!! Det har jeg hørt her på forumet!! De sa at man ikke merker noe forskjell på ytelsen!! Se her! Nest nederst! http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=178262 Endret 11. januar 2004 av neon123 Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Etter hva jeg har hørt har ikke ram dacen mye å si på hastigheten!! Det har jeg hørt her på forumet!! De sa at man ikke merker noe forskjell på ytelsen!! Se her! Nest nederst! http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=178262 Neon du må vel ha 100% i advarsel økning. Jeg har aldri vært borti noen på dette forumet som noen gang bruker så mange spørsmålstegn og utropstegn som deg. Er du virkelig så newbie på pc? Ikke ta det som negativ kritikk men kanskje dette forumet ikke er NOE for deg. Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Etter hva jeg har hørt har ikke ram dacen mye å si på hastigheten!! Det har jeg hørt her på forumet!! De sa at man ikke merker noe forskjell på ytelsen!! Se her! Nest nederst! http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=178262 Neon du må vel ha 100% i advarsel økning. Jeg har aldri vært borti noen på dette forumet som noen gang bruker så mange spørsmålstegn og utropstegn som deg. Er du virkelig så newbie på pc? Ikke ta det som negativ kritikk men kanskje dette forumet ikke er NOE for deg. Herregud, unnskyld ordspråket. Blir bare litt sur på folk som klager på folk som bruker ! i stedet for . Må bare le! Jeg må vel få bruke ! så mye jeg vil uten at du skal bestemme over meg! Fordi om jeg bruker utropstegn mye så trenger jeg ikke være noob vettu Hvor flere utropstegn jeg har så sier jeg det med mere trøkk!! Hehe! Vist du skjønner! Vis jeg er forbanna så skriver jeg mange!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så bare fortsett å klag du! Vis det er bare deg som klager(ikke tåler mye) så hjelper det dessverre ikke stort. Unnskyld at jeg sier det! Rapportert Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 ja , hva har dette med "ramdac" å hjøre? ... har enda ikke helt fått med meg hva det er for noe.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Herregud, unnskyld ordspråket. Blir bare litt sur på folk som klager på folk som bruker ! i stedet for . Må bare le! Jeg må vel få bruke ! så mye jeg vil uten at du skal bestemme over meg! Fordi om jeg bruker utropstegn mye så trenger jeg ikke være noob vettu Hvor flere utropstegn jeg har så sier jeg det med mere trøkk!! Hehe! Vist du skjønner! Vis jeg er forbanna så skriver jeg mange!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så bare fortsett å klag du! Vis det er bare deg som klager(ikke tåler mye) så hjelper det dessverre ikke stort. Unnskyld at jeg sier det! Rapportert Off topic: neon123; det står i retningslinjene at du ikke skal bruke overdrevet med spørsmålstegn og ropetegn. Men det skulle ikke være nødvendig for meg å nevne dette for deg. Du som har 188 (og øker stadig. for det meste spam) innlegg bør vite dette nå. Og en ting til; hvis du er ute etter at noen i det hele tatt skal tenke tanken om å ta deg litt seriøst, så prøv å virk litt seriøs i alle fall... On topic: http://www.afterdawn.com/glossary/terms/ramdac.cfm Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Garanterer ikke at jeg har rett men: Ramdac - random access memory digital to analog converter, denne delen som deler ut informasjon fra skjermkort til skjerm. Høyere hastighet her betyr at du kan utnytte skjermer som tillater høyere oppløsning og høyere frekvenser. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Garanterer ikke at jeg har rett men: Ramdac - random access memory digital to analog converter, denne delen som deler ut informasjon fra skjermkort til skjerm. Høyere hastighet her betyr at du kan utnytte skjermer som tillater høyere oppløsning og høyere frekvenser. det stemmer Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Herregud, unnskyld ordspråket. Blir bare litt sur på folk som klager på folk som bruker ! i stedet for . Må bare le! Jeg må vel få bruke ! så mye jeg vil uten at du skal bestemme over meg! Fordi om jeg bruker utropstegn mye så trenger jeg ikke være noob vettu Hvor flere utropstegn jeg har så sier jeg det med mere trøkk!! Hehe! Vist du skjønner! Vis jeg er forbanna så skriver jeg mange!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så bare fortsett å klag du! Vis det er bare deg som klager(ikke tåler mye) så hjelper det dessverre ikke stort. Unnskyld at jeg sier det! Rapportert Off topic: neon123; det står i retningslinjene at du ikke skal bruke overdrevet med spørsmålstegn og ropetegn. Men det skulle ikke være nødvendig for meg å nevne dette for deg. Du som har 188 (og øker stadig. for det meste spam) innlegg bør vite dette nå. Og en ting til; hvis du er ute etter at noen i det hele tatt skal tenke tanken om å ta deg litt seriøst, så prøv å virk litt seriøs i alle fall... On topic: http://www.afterdawn.com/glossary/terms/ramdac.cfm Takker Alex en som forstår hva jeg mener Neon les rettningslinjene en gang til. Selv om du er sur så har du ingen grunn til å bruke overflødige utropstegn av den grunn. OUT Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Etter hva jeg har hørt har ikke ram dacen mye å si på hastigheten!! Det har jeg hørt her på forumet!! De sa at man ikke merker noe forskjell på ytelsen!! Se her! Nest nederst! http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=178262 Neon du må vel ha 100% i advarsel økning. Jeg har aldri vært borti noen på dette forumet som noen gang bruker så mange spørsmålstegn og utropstegn som deg. Er du virkelig så newbie på pc? Ikke ta det som negativ kritikk men kanskje dette forumet ikke er NOE for deg. Herregud, unnskyld ordspråket. Blir bare litt sur på folk som klager på folk som bruker ! i stedet for . Må bare le! Jeg må vel få bruke ! så mye jeg vil uten at du skal bestemme over meg! Fordi om jeg bruker utropstegn mye så trenger jeg ikke være noob vettu Hvor flere utropstegn jeg har så sier jeg det med mere trøkk!! Hehe! Vist du skjønner! Vis jeg er forbanna så skriver jeg mange!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så bare fortsett å klag du! Vis det er bare deg som klager(ikke tåler mye) så hjelper det dessverre ikke stort. Unnskyld at jeg sier det! Rapportert Sjekk gjennom mine poster så skjønner du at jeg er seriøs i motsetning til deg som forsøpler HW forumet med SPAM hver jækla dag. Du har 188 posts og alle er bullocks. Skjerp deg din PC NOOB. Og ja du er Noob leser man postene dine skjønner man jo det. Tror det står noe om useriøs posting i rettningslinjene. Nå får jeg sikkert advarseløkning p.g.a min oppførsel mot deg men sånn som jeg ser det, så er det ****** meg verdt det. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Sjekk gjennom mine poster så skjønner du at jeg er seriøs i motsetning til deg som forsøpler HW forumet med SPAM hver jækla dag. Du har 188 posts og alle er bullocks. Skjerp deg din PC NOOB. Og ja du er Noob leser man postene dine skjønner man jo det. Tror det står noe om useriøs posting i rettningslinjene. Nå får jeg sikkert advarseløkning p.g.a min oppførsel mot deg men sånn som jeg ser det, så er det ****** meg verdt det. Amen. Står fullt og helt bak denne mannens ord. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Sjekk gjennom mine poster så skjønner du at jeg er seriøs i motsetning til deg som forsøpler HW forumet med SPAM hver jækla dag. Du har 188 posts og alle er bullocks. Skjerp deg din PC NOOB. Og ja du er Noob leser man postene dine skjønner man jo det. Tror det står noe om useriøs posting i rettningslinjene. Nå får jeg sikkert advarseløkning p.g.a min oppførsel mot deg men sånn som jeg ser det, så er det ****** meg verdt det. Amen. Står fullt og helt bak denne mannens ord. Tok vel kanskje litt hardt i men han skjønner jo ikke at han spammer. Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Sjekk gjennom mine poster så skjønner du at jeg er seriøs i motsetning til deg som forsøpler HW forumet med SPAM hver jækla dag. Du har 188 posts og alle er bullocks. Skjerp deg din PC NOOB. Og ja du er Noob leser man postene dine skjønner man jo det. Tror det står noe om useriøs posting i rettningslinjene. Nå får jeg sikkert advarseløkning p.g.a min oppførsel mot deg men sånn som jeg ser det, så er det ****** meg verdt det. Amen. Står fullt og helt bak denne mannens ord. Tok vel kanskje litt hardt i men han skjønner jo ikke at han spammer. Selvfølgelig vet jeg det! Men jaja! Tilbake til topic! Vet ikke hva dere tenker?? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Vet ikke hva dere tenker?? Du vet fan meg hva vi tenker på. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 takk da fikk jeg svar, det var no sånn som PumpAction sa... trudde det ssamma... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Vet ikke hva dere tenker?? Du vet fan meg hva vi tenker på. Neivel Neon hvis du virkelig er så trangsynt og barnslig som jeg føler du er gidder ikke jeg lenger å kommentere de latterlige postene og den unødvendige spørsmålstegn og utropstegnbruken. Gud angrer vel på at han skapte Judas 2. Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Vet ikke hva dere tenker?? Du vet fan meg hva vi tenker på. Neivel Neon hvis du virkelig er så trangsynt og barnslig som jeg føler du er gidder ikke jeg lenger å kommentere de latterlige postene og den unødvendige spørsmålstegn og utropstegnbruken. Gud angrer vel på at han skapte Judas 2. Nå må dere roe dere litt ned her! Har hørt om folk som klikker men aldri som dette her. Jeg har ikke vært her så mye i det siste. Så da har dere en ting å være glade over ikke vel? Tilbake til topic? Sorry Offtopic. Lenke til kommentar
protone Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Vet ikke hva dere tenker?? Du vet fan meg hva vi tenker på. Neivel Neon hvis du virkelig er så trangsynt og barnslig som jeg føler du er gidder ikke jeg lenger å kommentere de latterlige postene og den unødvendige spørsmålstegn og utropstegnbruken. Gud angrer vel på at han skapte Judas 2. Nå må dere roe dere litt ned her! Har hørt om folk som klikker men aldri som dette her. Jeg har ikke vært her så mye i det siste. Så da har dere en ting å være glade over ikke vel? Tilbake til topic? Sorry Offtopic. må bare være enig med merlin i at NEON spammer for mye Du bør skjerpe deg ellers kan du risikere at kontoen din blir slettet og indaclub også blir slettet siden dere åpenbart er samme person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå